Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet
..dog hvis jeg skal straffes for min kommentar så vil jeg ha strafferabatt grunnet at jeg er en angrende synder.

Jada, tilbake til OT nå..

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tilbake til OT. Ble ikke noe pels på meg i kveld :p

Har nå hatt en hyggelig kveld med en hyggelig jente hvertfall :)

Kjenner at loppekassa roper på meg snart, trøtt som f.

Gjest medlem-1432
Skrevet

hvis jeg dør.så lurer jeg på hvor lang tid det tar før noen oppdager at jeg er borte.

Skrevet

Tilbake til OT. Ble ikke noe pels på meg i kveld :p

Har nå hatt en hyggelig kveld med en hyggelig jente hvertfall :)

Kjenner at loppekassa roper på meg snart, trøtt som f.

failer failer failer, det fikk jeg ^^

Skrevet (endret)

De må ikke tro at jeg prøvde å si at jeg var uenig ditt meget velformulerte innlegg, jeg er faktisk helt enig det svaret du ga brukeren Mr.A

Det varmer mitt hjerte i like stor grad at vi er enige! Jeg takker høyere makter for at vi har så oppegående og intelligente personer som Dem på laget.

Im cold out here :cry:

Endret av Mr. A
Skrevet

Alle tre filmene er forbanna bra, Aleks. Så egentlig er det det samme hva du velger, om du ikke har sett noen av de før :D

Sto opp nå, jeg. Forberede meg på normal døgnrytme. Sterter ny jobb i morra :wee:

Skrevet

Ja, har ikke sett noen av dem. Lurer på om jeg går for Shutter Island. Er litt sånn småtrøtt nå og har ikke lyst til å ødelegge noen av de andre med det. Da setter man first price pizzaen i ovnen og spretter bmfs'en! :new_woot:

Petter... Jeg savner deg :cry:

Skrevet

Heat er nesten tre timer lang, så kanskje et greit valg :wee:

Kanskje jeg skal lage en runde med microostesmørbrød nå? Må ihvertfall spise noe igjen snart!

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...