Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Delfiakake stiller i samme kategori som sånn ekkel gele som man putter reker og grønnsaker i og liksom skal servere. Husker ikke hva det heter, men det er opplest og vedtatt at det er noe dritt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Delfiakake stiller i samme kategori som sånn ekkel gele som man putter reker og grønnsaker i og liksom skal servere. Husker ikke hva det heter, men det er opplest og vedtatt at det er noe dritt.

LOL Yeah. Husker en finfin episode når jeg fikk servert det på et hotell og spydde utover tallerkenen fordi det var så "godt". Mange rare blikk da.

Skrevet (endret)

Haha, aspik! Det skal vi faktisk servere på en 60-tallsfest neste helg. Urk.

Edit: Jeg spiste delfiakake én gang, og hadde mareritt om det i flere uker etterpå. Jeg kunne seriøst våkne og holde på å spy.

Endret av Lemon
Gjest Slettet+5132
Skrevet

Onde, onde delfiakaken! :!: Mareritt om kake, av alle ting.

Skrevet

Det kjem heilt an på kven som har laga delfiakaka då. MOr mi lagar ei god ei, men om oldemor skulle ha laga kan eg tenkje meg at det hadde blitt nokre eksotiske ingrediensar.

Skrevet (endret)

Heya,

er på utkikk etter en sang. Norsk band, kvinnelig vokalist Stilig sang, går på radioen av og til. Nei, ikke Surferosa, kanskje enda mer rocka. Suggestions?

Teit spm og muligens feil tråd, men klarer ikke tenke på noe annet atm :p

Endret av Mt. Eden
Skrevet

Delfia kake kan spises en gang i året(eller to da..jul og nyttår) men jeg håper fattern tar til fornuft i år for det er bare han som spiser den omtrent. Må iallefall 2liter med kaffe til hvis den skal ned.

Skrevet

Heya,

er på utkikk etter en sang. Norsk band, kvinnelig vokalist, litt. Stilig sang, går på radioen av og til. Nei, ikke Surferosa, kanskje enda mer rocka. Suggestions?

Teit spm og muligens feil tråd, men klarer ikke tenke på noe annet atm :p

Gåte? Briskeby?
Skrevet

Nops. Kan legge til at de synger på engelsk, og jeg mener å huske at den hadde noe med "president" å gjøre, enten i sangtittelen eller refrenget.Ville ikke satt penger på akkurat det, men det er da muligens en liten ledetråd

Skrevet

Nops. Kan legge til at de synger på engelsk, og jeg mener å huske at den hadde noe med "president" å gjøre, enten i sangtittelen eller refrenget.Ville ikke satt penger på akkurat det, men det er da muligens en liten ledetråd

Longshot, men kan det være Katzenjammer?

Skrevet

Bare sånn til informasjon så ligger det en tråd for slike spørsmål under forum -> kultur -> musikk.

Se helt øverst i den kategorien.

Skrevet

Gah!

Full fest utenfor og siden jeg ikke kan drikke for tiden, og samtidig prøver desperat å slutte med sigaretter, så kan jeg ikke gå ut.

Dessuten er det ikke noe morsomt å være edru blant fulle folk.

Skrevet

Herregud, delfiakake er den ondeste kaka som finnes. Oldemor lagde en som så forferdelig god ut, men etter første biten hadde en bare lyst til å skrubbe munnen med stålull. :( Jeg skjønner godt at Lemon fikk mareritt.

• Liker 2
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...