Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

må si jeg liker Runar som moderator, han har sans for humor, i motsetning til mange av de andre <3

Bare ikke gjør som meg. Jeg dro en spøk han ikke tok med en gang. Jeg er sikker på jeg var javlig nære å bli vannet hehe

Vel, jeg ba jo egentlig om det, gjorde jeg ikke? :p Jeg trodde ikke noen kom til å ta det bokstavelig.

Du kjente meg tydeligvis ikke godt nok hehe. Men det var jo dårlig timing fra min side da.
Skrevet

Nå var det ubeskrivelig deilig å komme hjem fra jobb med en 190g cheeseburger i hånda, en kald pils og den nye Maiden-plata på Winamp. Woohoo. Helg.

Skrevet

Spørsmålet er vel egentlig hvorfor de skulle stikke veggpenisene sine mot et voksent menneske.

Vi gir dei psykedeliske stoff, så blir alle voksne mennesker instantly smell-digge beggdyr-chicks :cool:

Skrevet

Nå var det ubeskrivelig deilig å komme hjem fra jobb med en 190g cheeseburger i hånda, en kald pils og den nye Maiden-plata på Winamp. Woohoo. Helg.

jeg hadde sugd deg for å få burgern og pilsen din

Skrevet

Spørsmålet er vel egentlig hvorfor de skulle stikke veggpenisene sine mot et voksent menneske.

Vi gir dei psykedeliske stoff, så blir alle voksne mennesker instantly smell-digge beggdyr-chicks :cool:

Okey. Vi tester det på deg først. Ligg stille.

Skrevet

Hold deg til småripsen din du.

Skrevet

Hold deg til småripsen din du.

diskriminerer ikke på alder og kjønn vettu;) sucky sucky, 1 burgar and 1 beer? make you feel nice, happy ending!

Skrevet

Dette er liksom det siste stadiet i oppmerksomhetsdesperasjon. Hvor han gjør alt han selv finner litt småprovoserende, rettet mot andre, slik at de kanskje, kanskje ser ham.

en dag.. kanskje... :(

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...