Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når jeg begynnte å røyke tenkte jeg at man aldri blir avhengig, tok jaggu meg feil. Har vært røykfri før så skal klare det igjen. Nå skal min livsstil totalt endres. Mindre drikking å røykeslutt på sikt, har som mål å være røykfri innen året er omme :thumbup:

Endret av Kim S
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Lønner seg veldig å begynne med posesnus ja :)

Du har en rar definisjon på "lønner seg".

Det lønner seg å slutte tvert. Eller, det lønner seg å ikke begynne i det hele tatt.

I stedet for å røyke, så lønner det seg å snuse. :) Men slutt hadde nok vært best ja, men ikke alltid like lett.

Lenke til kommentar
Men slutt hadde nok vært best ja, men ikke alltid like lett.

Viljestyrke, viljestyrke, viljestyrke. Det er det å slutte fremfor å prøve å slutte. Det er forskjell på å si noe og å faktisk gjøre det.

Alt er mulig, bare man vil. Bare se på de som avsto fra fapping i over en måned. Den som vil, den kan. ;)

Lenke til kommentar
Men slutt hadde nok vært best ja, men ikke alltid like lett.

Viljestyrke, viljestyrke, viljestyrke. Det er det å slutte fremfor å prøve å slutte. Det er forskjell på å si noe og å faktisk gjøre det.

Alt er mulig, bare man vil. Bare se på de som avsto fra fapping i over en måned. Den som vil, den kan. ;)

Det er lett og si ja, alle opplever nikotinsug forskjellig. Noen er det lettere, andre er det helt jævlig.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...