Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Er et bare meg som synes det er avslappende å høre på tastelyder (fra pc)? :love:

Ikke avslappende å høre meg skrive, har hørt at det høres ut som jeg dreper tastaturet :innocent:

Sitter å ser på skjermen når jeg skriver så blir bare slitsomt med tastur med lys

Ditto. :wee:

 

Jeg har blitt bedt om å skrive roligere og tregere under mer enn én eksamen og heldags. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå er jeg ikke HELT sikker på det helt korrekte her, men jeg har alltid sett det får meg sånn:

 

Morgen: 04:00 - 09:29

Formiddag: 09:30 - 11:59

Middag: 12:00( - 12:29)

Ettermiddag: 12:30 - 17:29

Kveld: 17:30 - 23:59

Natt: 24:00 / 00:00 - 03:59

 

 

Selv om jeg sjelden følger den. Hovedsaklig for meg er det bare morgen, formiddag og kveld. :p

Lenke til kommentar

Jeg klarer ikke å få meg selv til å leke te. Har prøvd mange forskjellige smaker og utgaver, og tilberedt på forskjellige måter, men neida.

Samme med kaffe og fisk. :p

 

Det er veldig lett, ta en kopp, putt oppi 4 sukketer, og så en tepose. Jeg liker veldig godt Blue Fruits og Blackccurrant. La vannet bli så varmt at the koker i kjelen, når det bruser skikkelig så heller du det oppi koppen nesten helt fult. Så dypper du te-posen slik at du får ut så mye som mulig med en gang, slik at den synker. Så lar du den stå helt til du ser det er veldig mørkt og det luker herlig, så tar du te-posen ut, og rører litt med skjea, så er du ferdig. :p

Lenke til kommentar

Bruker alltid å sove kortere en vanlig etter et døgn eller to i våken tilstand. slipper jeg å være omtåket og sliten når jeg står opp igjen. ikke sikkert det funker til alle. hva er grunnen til alle timene våken Kanin ?

Alkohol og alt for mye kaffe gjorde at jeg ikke fikk sove, og da klokka var 9 om morgenen var det ikke vits å legge seg. Også mista jeg siste t-banen hjem i går, så måtte vente en time på nattbussen.

Lenke til kommentar

Jeg klarer ikke å få meg selv til å leke te. Har prøvd mange forskjellige smaker og utgaver, og tilberedt på forskjellige måter, men neida.

Samme med kaffe og fisk. :p

 

Det er veldig lett, ta en kopp, putt oppi 4 sukketer, og så en tepose. Jeg liker veldig godt Blue Fruits og Blackccurrant. La vannet bli så varmt at the koker i kjelen, når det bruser skikkelig så heller du det oppi koppen nesten helt fult. Så dypper du te-posen slik at du får ut så mye som mulig med en gang, slik at den synker. Så lar du den stå helt til du ser det er veldig mørkt og det luker herlig, så tar du te-posen ut, og rører litt med skjea, så er du ferdig. :p

Prøvd det også. Smaker fortsatt for jævlig.

Irriterende. Jeg må lære meg å like kamillete snart, sånn at jeg klarer å drikke det uten å brekke meg. :p

 

Varm kamillete sånn at jeg sovner om kvelden og kald kamillete sånn at jeg våkner om morran. :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...