Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Orker ikke ta med meg sprit. Kanskje jeg slenger med en flaske vodka eller noe.

Orker generelt ikke å være på fylla denne festivalen. Vil heller prøve å nyte musikken i brisen tilstand.

 

Og Lucky er blitt min favorittrøyk.

Merkelig. Jeg starta med Marlboro, gikk over til Camel, så hva enn de solgte i 19-packer på Lidl til billigere enn en 10-pack på Rema, Prince Indian Summer og har nå vært på Lucky de siste årene.

 

Gypsy. Heh. Ja, det kan du få meg til å tro. :p

 

Fiskeprodukter generelt i fløtesaus virker kvalmt. Men samtidig er fløtesaus godt da. Ja ja, merkelig. Merkelig.

Lenke til kommentar

Da blir det straks torsketunger i fløtesaus på meg.

Høres merkelig ut.

 

Det var litt merkelig, litt godt og litt kvalmt.

Torsketunger er godt så lenge de er ordenlig stekt.

De skal ikke være bløt og ekkel, fløtesaus har jeg ikke prøvd å tror jeg ikke skal prøve det heller, remulade og råkost holder lenge synes jeg

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Da blir det straks torsketunger i fløtesaus på meg.

Høres merkelig ut.

 

Det var litt merkelig, litt godt og litt kvalmt.

Torsketunger er godt så lenge de er ordenlig stekt.

De skal ikke være bløt og ekkel, fløtesaus har jeg ikke prøvd å tror jeg ikke skal prøve det heller, remulade og råkost holder lenge synes jeg

 

De var godt stekt med slik melblanding utenpå, stekt i smør, og på slutten tar man bare oppi fløte og lar det surre litt i det. Det passer veldig bra hvertfal, og det er veldig lettvindt.

Det jeg ikke likte er skinnet utenpå tungen, det er seigt og ekkelt. Men selve tunga er godt, med fint fiskekjøtt. :)

Lenke til kommentar

Jeg kjenner jeg blir kvalm bare av å lese om det. :p

 

*tar en stor slurk av den iskalde Coca-Colaen sin som står i en finfin boks ved siden av ham*

 

Lurer på hva jeg skal i dag. Sånn bortsett fra at jeg tydeligvis må klippe plenen, men om jeg er ute og kjører ca hele dagen, kan det hende jeg glemmer det. :p

Lenke til kommentar

Ingen av delene.

Har en vanlig, motorisert gressklipper jeg har brukt to ganger.

Vanligvis overlater jeg plenklippinga til pappa eller kompisene mine, mens jeg sitter på rommet mitt / er et helt annet sted og skyr gresset som gjør at nesa mi klør så infernalskt, men de to siste gangene, har jeg tatt meg av det, og må gjøre det i kveld også.

Får sannsynligvis med minstesøss på det. Hun er svært gira på å klippe gresset, så lenge hun slipper å gå og tømme det som blir klippet i skogen, som sannsynligvis blir min jobb senere.

 

Finnes det gressklippere som går på gress? Det hadde i så fall vært awesome å ha.

Lenke til kommentar

Da blir det straks torsketunger i fløtesaus på meg.

Høres merkelig ut.

 

Det var litt merkelig, litt godt og litt kvalmt.

Torsketunger er godt så lenge de er ordenlig stekt.

De skal ikke være bløt og ekkel, fløtesaus har jeg ikke prøvd å tror jeg ikke skal prøve det heller, remulade og råkost holder lenge synes jeg

 

De var godt stekt med slik melblanding utenpå, stekt i smør, og på slutten tar man bare oppi fløte og lar det surre litt i det. Det passer veldig bra hvertfal, og det er veldig lettvindt.

Det jeg ikke likte er skinnet utenpå tungen, det er seigt og ekkelt. Men selve tunga er godt, med fint fiskekjøtt. :)

Derfor jeg var skeptisk til fløte saus, da mister de sprøheten

Lenke til kommentar

Ingen av delene.

Har en vanlig, motorisert gressklipper jeg har brukt to ganger.

Vanligvis overlater jeg plenklippinga til pappa eller kompisene mine, mens jeg sitter på rommet mitt / er et helt annet sted og skyr gresset som gjør at nesa mi klør så infernalskt, men de to siste gangene, har jeg tatt meg av det, og må gjøre det i kveld også.

Får sannsynligvis med minstesøss på det. Hun er svært gira på å klippe gresset, så lenge hun slipper å gå og tømme det som blir klippet i skogen, som sannsynligvis blir min jobb senere.

 

Finnes det gressklippere som går på gress? Det hadde i så fall vært awesome å ha.

 

Hva med å lage en gressklipper med radiostyring og kamera så du kan sitte inne å klippe plenen ?

Lenke til kommentar

Ingen av delene.

Har en vanlig, motorisert gressklipper jeg har brukt to ganger.

Vanligvis overlater jeg plenklippinga til pappa eller kompisene mine, mens jeg sitter på rommet mitt / er et helt annet sted og skyr gresset som gjør at nesa mi klør så infernalskt, men de to siste gangene, har jeg tatt meg av det, og må gjøre det i kveld også.

Får sannsynligvis med minstesøss på det. Hun er svært gira på å klippe gresset, så lenge hun slipper å gå og tømme det som blir klippet i skogen, som sannsynligvis blir min jobb senere.

 

Finnes det gressklippere som går på gress? Det hadde i så fall vært awesome å ha.

 

Hva med å lage en gressklipper med radiostyring og kamera så du kan sitte inne å klippe plenen ?

 

Hva med å bare kjøpe seg en sånn klipperobot ? vimser rundt på plenen i flere timer å finklipper ganske nøyaktig. plenen til en nabo her ser falsk ut nesten :p så nøye er de robotene

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...