Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Meget bra! Absolutt en opplevelse! Hvordan har fedrelandet vært?

For vått og kaldt, men ellers ok.

 

-----

 

Nå sitter jeg på en hurtigbåt hvor jeg fikk vite de hadde problemer med motoren og styringa. De hadde visstnok måtte kjøre på nødstyring hele veien tidligere i dag. Betryggende.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Hvorfor tar du deg nær av det egentlig? Tror du faren din hadde gitt broren din ( sier ikke at du har en bror ) en jenteklokke, med blomster og slikt inni uret?

Så det er kun klokker med blomster og dritt på som er for jenter/damer? :tease:

Lenke til kommentar

Hvorfor tar du deg nær av det egentlig? Tror du faren din hadde gitt broren din ( sier ikke at du har en bror ) en jenteklokke, med blomster og slikt inni uret?

Så det er kun klokker med blomster og dritt på som er for jenter/damer? :tease:

 

Nei, ikke det jeg mener, men en gutteklokke er ment for gutter, mens jenteklokker er ment for jenter. Noen klokker paser jo til alle, selfølgelig.

Lenke til kommentar

Akkurat som at alle jenter skal ha rosa og snakke om sminke i timesvis, mens gutter skal ha blått, drikker øl og raper? :shrug:

Ida. Vi har alltid visst at vi er menn.

 

Forøvrig har jeg farfaren min sin giftering. Halvbroren min ville ha den, pappa sa ja, jeg har planer om å be ham dra til helvete. Han kjente aldri farfar, han har ingen rett på relikvier. Har lommeuret hans og. Og en gullklokke etter farmor som jeg vurderer å selge. Jeg bruker ikke klokke, og jeg likte ikke farmor. Poenger var at det er et ARVESTYKKE, og det skal ikke bety en dritt om du har kuk eller ikke.

 

Edit: Strengt tatt kan det se ut som at det kommer an på om man er kuk eller ikke...

Endret av Eplefe
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ida. Vi har alltid visst at vi er menn.

 

Forøvrig har jeg farfaren min sin giftering. Halvbroren min ville ha den, pappa sa ja, jeg har planer om å be ham dra til helvete. Han kjente aldri farfar, han har ingen rett på relikvier. Har lommeuret hans og. Og en gullklokke etter farmor som jeg vurderer å selge. Jeg bruker ikke klokke, og jeg likte ikke farmor. Poenger var at det er et ARVESTYKKE, og det skal ikke bety en dritt om du har kuk eller ikke.

 

Edit: Strengt tatt kan det se ut som at det kommer an på om man er kuk eller ikke...

Ja. Takk! Jeg er lei av å bli holdt utenfor eller bli fortalt at jeg ikke kan gjøre ditt eller datt bare fordi jeg har en livmor.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...