Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kan fortelle deg hva du kan gjøre ;)) gå på kjøkkenet og lag oss en sandwich ; D

Ser du, jeg elsker å lage mat, og elsker å skjemme vekk kjæresten min. Derimot så er sjansen for at jeg hadde låst deg inne i kottet vært rimelig stor. Så hele "make me a sammich"-greien som du tror er tøff fordi du lærte den på internett er grunnen til at du kommer til å være jomfru når du er 25.
Lenke til kommentar

Jeg kan fortelle deg hva du kan gjøre ;)) gå på kjøkkenet og lag oss en sandwich ; D

Ser du, jeg elsker å lage mat, og elsker å skjemme vekk kjæresten min. Derimot så er sjansen for at jeg hadde låst deg inne i kottet vært rimelig stor. Så hele "make me a sammich"-greien som du tror er tøff fordi du lærte den på internett er grunnen til at du kommer til å være jomfru når du er 25.

Ja jøss, man må nok være blottet for humor for å få seg noe.

Lenke til kommentar

Da var jeg tilbake i soddspannet kjent som trønderland etter 12 herlige dager i Stavanger.

Ser med skepsis på været, blir nok ikke like mye tanning og utepils her som det var hjemme.

 

Oh well, på den lyse(?) side, tar vel forum- og Facebook-aktiviteten min seg opp igjen. He-he-he. :p

 

lurte litt på hvorfor du ikke er innom recent pic post i det siste :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...