Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

fluesopp: Tror vi skal klare det ganske fint i år også. Følgende skiver ligger klare:

En full CD med Amazing Horse.

En full CD med BZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ.

En full CD med spillmusikk.

En full CD med arabisk dance.

En full CD med Narwals.

En full CD med Annoying Song.

 

Great success!

 

Høres ut som en fin oppskrift på psykose og et par "klikker i vinkel"-tilfeller :new_woot:

 

Bytex: Man blir dritlei :hrm:

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er slik det fungerer. Bare spør feministene. Har de møtt en udugelig mann, er plutselig halve jordens befolkning udugelig. :p

Haha, ja. Helt klart. Hadde jeg vært MrLeftField, hadde jeg blitt litt fornærma nå, merker jeg. :p

 

Blir du ikke utrolig lei? Jeg begynner å bli super rastløs etter 2 uker sommerferie og lengter nesten til å få noe fast å gjøre hver dag igjen istedet for å sitte oppe til 4 på natta og stå opp kl 12 hver dag og gjøre ingenting.

Åh, ditto. Vi har fri nå fra onsdag og frem til tirsdag før det er ferie, og jeg går på veggen snart. Ikke blitt satt opp til å jobbe noe i det hele tatt i juni fordi de trodde jeg kom til å være opptatt med eksamner hele måneden. Det var én helg. Ååårrgh. -.-

 

nettopp. Skal man være pirkete, så skal man nevne prosenter såklart. Men det orker jeg ikke.

12-13% er ikke i nærheten av å være halve Afrika engang. Du lista opp sju(?) land, en trenger ikke dra frem kalkulatoren for å se at det ikke er over halvparten av Afrika.

Lenke til kommentar

Jeg var seriøst klar til å hoppe over verandaen for noen år siden når jeg gikk arbeidsledig i 4 måneder fra juli-oktober. Kjeda meg sånn og savna faste rutiner at jeg gikk på veggene i leiligheta. Det var bare "ferie" de første 3 ukene, så ble det kjedelig. Og vanskelig. "Kjøpe Cola idag, eller spare hundrelappen til neste uke?"

Lenke til kommentar

Det har du jaggumeg rett i, eplefe. NFL-karrierer varer stort sett noen få år (rundt 5, kontra kanskje 15 i profesjonell fotball), og ender veldig ofte med lammelse, varige ryggplager og generelt sett veldig store plager.

Samme hvor lenge jeg hadde spilt tror jeg aldri jeg hatte blitt vant til følelsen og lyden av ben som knekker i det du takler noen. Har du så skjøre ribben burde du ikke spille amerikansk fotball, sier jeg! :|

Noen som vet om et sted i Oslo jeg kan kjøpe en vuvuzela? :D

Jeg hadde tilbudt meg å få pappa til å sende deg en, men det er fire dager til de drar, og da når den ikke frem før Roskilde.
Lenke til kommentar

Jeg var seriøst klar til å hoppe over verandaen for noen år siden når jeg gikk arbeidsledig i 4 måneder fra juli-oktober. Kjeda meg sånn og savna faste rutiner at jeg gikk på veggene i leiligheta. Det var bare "ferie" de første 3 ukene, så ble det kjedelig. Og vanskelig. "Kjøpe Cola idag, eller spare hundrelappen til neste uke?"

Ugh. Ja. Jeg gikk arbeidsledig fra slutten av april til desember for et par år siden. Ikke bare er det møkkkjedelig etterhvert, det er ydmykende og kjipt. Etterhvert så blir en så blakk at en ikke veit hvor en skal gjøre av seg. Behovsprøvd stønad meg i rumpa. Og sosialkontoret. Herregud.

 

Det var så jeg likte det tafatte jobbsøkerkurset de sendte meg på, for da hadde jeg noe å gjøre og en grunn til å komme meg ut av leiligheten.

 

 

MrLeftfield: Haha, nei? Jeg hadde blitt fornærma om jeg hadde blitt sammenligna med den typen feminister. Eller den typen mennesker generelt, kanskje.

Endret av bazukh
Lenke til kommentar

Jeg var seriøst klar til å hoppe over verandaen for noen år siden når jeg gikk arbeidsledig i 4 måneder fra juli-oktober. Kjeda meg sånn og savna faste rutiner at jeg gikk på veggene i leiligheta. Det var bare "ferie" de første 3 ukene, så ble det kjedelig. Og vanskelig. "Kjøpe Cola idag, eller spare hundrelappen til neste uke?"

Ugh. Ja. Jeg gikk arbeidsledig fra slutten av april til desember for et par år siden. Ikke bare er det møkkkjedelig etterhvert, det er ydmykende og kjipt. Etterhvert så blir en så blakk at en ikke veit hvor en skal gjøre av seg. Behovsprøvd stønad meg i rumpa. Og sosialkontoret. Herregud.

 

Det var så jeg likte det tafatte jobbsøkerkurset de sendte meg på, for da hadde jeg noe å gjøre og en grunn til å komme meg ut av leiligheten.

 

Jau, jeg var ganske ofte på aetat og hørte om jobbsøkekurs tilslutt. Det var som et lodd ble fjernet fra skuldrene, "hurra, den dagen har jeg noe å gjøre!". Jeg dro, og satt i 3 timer sammen med 20 stk som ikke VILLE ha jobb engang. De bare var der for å "vise interesse".

På slutten av kurset var det nemlig en fra Adecco som presenterte rekrutteringsbyrået, og sa at alle som var interessert i jobb fort kunne snakke med ham bakerst i rommet etterpå. Han hadde nemlig noen oppdrag på Nycomed i Asker (der jeg bodde allerede). Vi var hele 3 av 20 som gikk til han etterpå, de andre dro de sure trynene sine hjemmover for å se Hotel Cæsar. Og vi fikk jobb på stedet. Etterhvert ble jeg fast ansatt i nycomed og har vært her i 7 år nå.

Lenke til kommentar

Jau, jeg var ganske ofte på aetat og hørte om jobbsøkekurs tilslutt. Det var som et lodd ble fjernet fra skuldrene, "hurra, den dagen har jeg noe å gjøre!". Jeg dro, og satt i 3 timer sammen med 20 stk som ikke VILLE ha jobb engang. De bare var der for å "vise interesse".

På slutten av kurset var det nemlig en fra Adecco som presenterte rekrutteringsbyrået, og sa at alle som var interessert i jobb fort kunne snakke med ham bakerst i rommet etterpå. Han hadde nemlig noen oppdrag på Nycomed i Asker (der jeg bodde allerede). Vi var hele 3 av 20 som gikk til han etterpå, de andre dro de sure trynene sine hjemmover for å se Hotel Cæsar. Og vi fikk jobb på stedet. Etterhvert ble jeg fast ansatt i nycomed og har vært her i 7 år nå.

Eneste jeg syns var synd er at de hadde så mange andre kurs som jeg heller skulle vært på, for da kunne jeg sitti igjen med noe ny kompetanse. Men herregud, jobbsøkerkurs var bedre enn ingenting.

 

Fikk meg jobb like etter at jeg var ferdig der óg, men da gjennom ei venninne.

 

edit: Men vi var faktisk flere på det kurset jeg var på som var interessert i jobb da. Men detta var jo midt i finanskrisetider. Vi hadde også noen som ikke virka veldig entusiastiske, pluss noen som burde vært på norskkurs først.

Endret av bazukh
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...