Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ahhhhh! Jeg blir så inni helvettes oppgitt. Jeg har var på et lan, skulle hjem en tur for å dusje osv. Fikk høre at det skulle være folk der til klokken 22.00 Så syklet jeg opp dit nå og der var det ingen. De hadde latt alt utstyret mitt stå igjen, ikke sagt ifra til meg at de dro og det var ikke mulig å få kontakt med noen av de på telefon/facebook/msn. Der ligger blant annet, dyna mi, kameraet og en ekstern hardisk. Alle tre trenger jeg i kveld. Låst inne i en gymsal. Aldri i livet om jeg drar på lan arrangert av de folka igjen.

 

Så hjernedødt.

Lenke til kommentar

Heh, det minte meg om et flyttebyrå en kompis brukte sist han flytta. Han ringte annonsen fra avisen og avtalte tid og alt. De kom en halvtime for seint, og da var det to polakker, der den ene var småfull og luktet sprit og den andre haltet på ene foten. De var så håpløse at han selv måtte stå og dirigere hvordan de skulle stable ting i bilen.

Lenke til kommentar

Kan ikke gjøre annet enn å vente til en av de ringer meg opp igjen. Gå opp hente alt utstyret mitt. (Som jeg forøvrig trenger nå) Kjefte på de uansvarlige drittungene, kreve tilbake alle TP-kabler og strømpadder de tok fra meg og gå hjem i regnværet.

 

Hadde jeg hatt lappen skulle jeg personlig kommet og hjulpet deg <3

Setter pris på det.

Lenke til kommentar

Altså..leier de en hel idrettshall for LAN med 3-4 folk?

Eller trodde de det skulle komme 200stk også kom bare 4, så de pakka sammen og dro hjem for å fappe istedet?

De leide en gymsal til litt over 15 stk.

 

Samme folka som arrangerte lanet begynte å spille fotball i lokalet. De traff datmaskiner hele tiden og hørte ikke på når vi deltagere, som var i flertall ba de om å slutte.

 

Vi har vært litt over 40 stk. i den gymsalen før. Er ikke plass til mye mer enn det.

Endret av Nopros
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...