Aleks Skrevet 4. juni 2010 Skrevet 4. juni 2010 Mikkel har ligget i hardtrening han til spooning så han kan løfye meg osv. :!: Yet he will not spoon with ME!
Datasmurf Skrevet 4. juni 2010 Skrevet 4. juni 2010 Toast og MythBusters er en fin pause fra skrivinga. ^^
Sidious Skrevet 4. juni 2010 Skrevet 4. juni 2010 A i kognitiv nevropsykologi. \o/ Nailed it. Lese til morgendagens eksamen. ->>
Cortinarius rubellus Skrevet 4. juni 2010 Skrevet 4. juni 2010 (endret) Mikkel har ligget i hardtrening han til spooning så han kan løfye meg osv. :!: Yet he will not spoon with ME! YOU will NOT penetrate my hole :!: "sagt med Gandalfs sinte stemme" Angelica: Du ropte? Endret 4. juni 2010 av Amanita Muscaria
Coa Skrevet 4. juni 2010 Skrevet 4. juni 2010 En som tydeligvis misliker en hel del ifølge profilen hennes.
Bytex Skrevet 4. juni 2010 Skrevet 4. juni 2010 Der ser vi det typiske DNFK-syndromet, faste jenter kvesser klørne med en gang et nytt jentenavn dukker opp. Det har ført til bans før
Cortinarius rubellus Skrevet 4. juni 2010 Skrevet 4. juni 2010 Chick(en)-fight Skal vi ha det i et bad med gelè eller seigmenn
nnys Skrevet 4. juni 2010 Skrevet 4. juni 2010 Hvem er angelica? For et random svett spørsmål. Jeg er og forblir den heftigste chicken her på forumet. Hvem er du?
Shikaru Skrevet 4. juni 2010 Skrevet 4. juni 2010 "- Folk som tror de er bedre enn meg når de en gang ikke er i nærheten - Folk som aldri smiler eller er glad. FUUUU!" syns de her to var litt morsomme
Gavekort Skrevet 4. juni 2010 Skrevet 4. juni 2010 Er det rart da! Det gjelder jo å sitte på tronen i dette paradiset av kåte mannfolk som plutselig blir klisne når en jente er med i diskusjonen.
Sameboe Skrevet 4. juni 2010 Skrevet 4. juni 2010 Hvem er angelica? For et random svett spørsmål. Jeg er og forblir den heftigste chicken her på forumet. Hvem er du? Sorry, Kanin33 og Lemon beats you. No joke. 1
Bytex Skrevet 4. juni 2010 Skrevet 4. juni 2010 (endret) Stam-DNFK-chicks har en tendens til å fly på nye jenter sånn type "hvem er du og hva vil du"..bare slapp av. De liker å merke territoriet sitt. Endret 4. juni 2010 av Bytex
Shikaru Skrevet 4. juni 2010 Skrevet 4. juni 2010 Pff, folk har vel kommi over den delen nå om dagen, om de skulle finne ei jente på internett?
Cortinarius rubellus Skrevet 4. juni 2010 Skrevet 4. juni 2010 (endret) Og så har vi de som er strålende fornøyd med dama de har og lener seg bakover med popcorn samt pepsimax og koser seg med slåsskampen i gelè-badet Og uansett...dem heftigste dama her er jo Mikkel samt Aleks...så det så Anfall må jo nevnes med forsiktighet Gavekort: Du er blant toppen og du sitter godt der Endret 4. juni 2010 av Amanita Muscaria
nnys Skrevet 4. juni 2010 Skrevet 4. juni 2010 "- Folk som tror de er bedre enn meg når de en gang ikke er i nærheten - Folk som aldri smiler eller er glad. FUUUU!" syns de her to var litt morsomme Vel, ja. Det syntes jeg og da jeg leste kjapt gjennom det jeg skrev. Jeg virker kanskje veldig hissig gjennom profilen, men betyr da ikke at jeg er det til vanlig. Der hadde jeg bare ramset opp ting jeg irriterer meg over just for fun. :D:D:D:D x 100
Nopros Skrevet 4. juni 2010 Skrevet 4. juni 2010 For et random svett spørsmål. Jeg er og forblir den heftigste chicken her på forumet. Hvem er du? Ikke overbevist.
Anbefalte innlegg