Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+6132
Skrevet

Alle vil ha!

Alle skal få!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde vært awesome å dra på TG med hello kitty-skjermtrekk og lyserosa kabinett. Rosa tastatur og mushar faren min liggende vet jeg så jeg kunne sikkert lånt det.

Skrevet

Jøss, kan hende skolen stenger på mandag, Vaskehjelpen stenger jo.

Dog hvis det er noe som gjør meg flau, så er det alle elevene som står å kaster søppel utover gølvene for at det skal se mer jævlig ut og forsikre seg om at de får fri :p

Skrevet

ja, lurer på hvordan det går med streiken jeg. Her er det jo bare det ene bygget som blir stengt, så vi skal sikkert fortsatt ha skole, det er værst for privatistene da.

Skrevet

Hadde vært awesome å dra på TG med hello kitty-skjermtrekk og lyserosa kabinett. Rosa tastatur og mushar faren min liggende vet jeg så jeg kunne sikkert lånt det.

Jeg spiste Hello Kitty is i dag, tre faktisk.

Skrevet

Har ikke orket å barbere meg på noen uker jeg.

Får ta det etter eksamen.

Det fine med kniv er at det er uproblematisk å la det gro litt imellom hver barbering. Kutter gjennom 1-2cm med skjeggvekst som om det skulle være smør, og etterlater et glatt og fint resultat. Fins ikke moderne verktøy som gjør samme jobben like bra.

Skrevet (endret)

Jeg har en HTC Touch Diamond II, som da er Windows Mobile. Er ikke så fornøyd som jeg håpte på jeg skulle bli..

Synes menyene er dårlige samt kjedelige. Ville lett gått for Android! :)

Endret av Vertical^
Skrevet

Takk! Dette gjorde meg litt klokere på dette systemet! Er veldig skeptisk til om jeg vil få samme opplevelse som på Android.

Ikke det jeg har prøvd noen av dem da.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...