Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Skal prøve å finne Laagendalspostens tidsmaskin.

Se her i artikkelen de skrev om konserten vi spilte.

Publisert mandag 31. mai 2010 kl. 00:00.

Sist oppdatert søndag 30. mai 2010 kl. 10:22.

Annonse

Endret av Perrern
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fikk 5/4 på en norsklekse jeg sopte sammen i siste liten. Visst ikke engang at vi fikk karakter på den, så jeg bare skrev det som falt meg inn og leverte uten å lese igjennom. Minner meg om da jeg tok en LoTR-presentasjon på sparket uten noen form for forberedelse i 10. klasse og fikk toppkarakter! :w00t:

Skrevet

Bor i Kongsberg

Venta, bor du i Hvittingfoss, er det sant at alle kjenner hverandre der :p

Bor heldigvis ikke i Hvittingfoss, men nabobygda Hof. :p Men er vel sånn at alle kjenner alle der som her ...

Skrevet

FFFFFFAEN, varmskjærte mopeden på vei hjem.

Ligger i 80-90, så plutselig stopper alt og fyker ned i 30km/t, så slokner den-- får ikke start på den, venter litt, får start og går i maks 30... Ny sylinder og stempel til skjorta og litt til.

Skrevet

Da har jeg dusjet :) Hva skjer i kveld?

Holde seg våken tre timer til og så legge seg. <3

Jeg så deg i går.

wat

Hvor? :p På toget, eller stasjonen, eller var du av en eller annen usaklig grunn på Orkanger?

Skrevet

Da har jeg dusjet :) Hva skjer i kveld?

Holde seg våken tre timer til og så legge seg. <3

Jeg så deg i går.

wat

Hvor? :p På toget, eller stasjonen, eller var du av en eller annen usaklig grunn på Orkanger?

I de våte drømmene hans vel. :love:

Skrevet (endret)

Skal bare være glad du ikke bor i ei bygd 28km over meg. Der er folk 4 meninger med seg selv og foreldra er søskenbarn...

Hvilken bygd er det snakk om? Har familie både i Kongsberg og i dalstrøka ovenfor. Tror det er ovenfor hvertfall. :wee:

Blir visst folketomt på jobben på fredag. Er vanligvis rundt 20-30 stk og på fredag blir vi 7. Kan sikkert bli litt avslappende også.

Endret av DemonFudge
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...