Aleks Skrevet 18. mai 2010 Skrevet 18. mai 2010 Hadde jeg hatt fri kunne jeg gjort det. What? Seriøst? Du er awesome av og til. Hørte du var skilla på multitasking med bananer igår^^ Litt usikker på om jeg vil høre detaljene da Edit: i overigår Tar det senere. Ok, jeg har ikke lyst til å høre det.
b-real Skrevet 18. mai 2010 Skrevet 18. mai 2010 (endret) Fikk en kommentar som tok meg ganske på senga i dag. En av beboerene syns det er veldig stas å få på seg skjorte og slips osv...så han hadde vært mens jeg ikke så på og hentet slips og tatt det på seg. Så kommer jeg da ned og ser han har det på seg og viser det fram liksom da til personalet...så kommer kokka inn og han skal vise det til henne også selvsagt og så sier hun: "ja du er så fin så...du kunne kanskje ha lært Gisle det samme" Jeg bare WTH? Faen er det hun sier egentlig? Jeg har på meg en sorte rutet buksen og en pen grønn skjorte den det var 17. Mai i går og en må jo være litt pen liksom...og så kommer hun å sier noe slikt! Fy faen... Hun tok meg så på senga at jeg fikk ikke tid til å summet meg for å si noe som helst før hun gikk ut og bussen min gikk om 3 minutter så jeg måtte bare løpe. Faens jævla hurpe. Endret 18. mai 2010 av b-real
Petter Skrevet 18. mai 2010 Skrevet 18. mai 2010 Hehe, skal ikke være lett Var selv en tur i Kr.sand igår var vel ikke helt kledd for anledningen med joggebukse og collagegenser.
MrLeftfield Skrevet 18. mai 2010 Skrevet 18. mai 2010 Fikk en kommentar som tok meg ganske på senga i dag. En av beboerene syns det er veldig stas å få på seg skjorte og slips osv...så han hadde vært mens jeg ikke så på og hentet slips og tatt det på seg. Så kommer jeg da ned og ser han har det på seg og viser det fram liksom da til personalet...så kommer kokka inn og han skal vise det til henne også selvsagt og så sier hun: "ja du er så fin så...du kunne kanskje ha lært Gisle det samme" Jeg bare WTH? Faen er det hun sier egentlig? Jeg har på meg en sorte rutet buksen og en pen grønn skjorte den det var 17. Mai i går og en må jo være litt pen liksom...og så kommer hun å sier noe slikt! Fy faen... Hun tok meg så på senga at jeg fikk ikke tid til å summet meg for å si noe som helst før hun gikk ut og bussen min gikk om 3 minutter så jeg måtte bare løpe. Faens jævla hurpe. haha b-real, det der var en syk buuuuuuuuuuurn Hu er sikkert kinderegg eller hur?
Gjest Skrevet 18. mai 2010 Skrevet 18. mai 2010 Skal jobbe med stor oppgave og har ikke øreproper med meg
aleksanderro Skrevet 18. mai 2010 Skrevet 18. mai 2010 Er det normalt at et brev som ble sendt 8 mai rundt klokken 4-5 ikke har kommet fram enda? Var det ikke en helligdag 8 mai? Så er litt usikker om posten jobbet da. Det var jo også en helligdag 13 mai som posten ihvertfall ikke jobbet på. Men uansett, har det ikke tatt veldig lang tid iforhold til hva det pleier å gjøre? Får nå som om rundt to timer når posten kommer idag om brevet dukker opp.
b-real Skrevet 18. mai 2010 Skrevet 18. mai 2010 Hun er en gammel hurpe. Sist hun slengte med munnen så tok jeg hevn, ikke direkte men neste vakten jeg hadde. Hun er SYKT vanemenneske og ting skal gjøres på akkurat den måten og skal ligge på de forskjellige stedene, så jeg bestemte meg for å flytte på absolutt ALT på hele kjøkkenet hennes på uvante plasser og når hun konfronterte meg med det så fikk hun svar på tiltale. Tror jeg skal stjele skoene hennes å legge de i gelé som ala prank som Jim brukte å gjøre i The Office (US)..
MrLeftfield Skrevet 18. mai 2010 Skrevet 18. mai 2010 Hun er en gammel hurpe. Sist hun slengte med munnen så tok jeg hevn, ikke direkte men neste vakten jeg hadde. Hun er SYKT vanemenneske og ting skal gjøres på akkurat den måten og skal ligge på de forskjellige stedene, så jeg bestemte meg for å flytte på absolutt ALT på hele kjøkkenet hennes på uvante plasser og når hun konfronterte meg med det så fikk hun svar på tiltale. Tror jeg skal stjele skoene hennes å legge de i gelé som ala prank som Jim brukte å gjøre i The Office (US).. DO it. Bare du ikke får sparken så.
Sameboe Skrevet 18. mai 2010 Skrevet 18. mai 2010 Hun er en gammel hurpe. Sist hun slengte med munnen så tok jeg hevn, ikke direkte men neste vakten jeg hadde. Hun er SYKT vanemenneske og ting skal gjøres på akkurat den måten og skal ligge på de forskjellige stedene, så jeg bestemte meg for å flytte på absolutt ALT på hele kjøkkenet hennes på uvante plasser og når hun konfronterte meg med det så fikk hun svar på tiltale. Tror jeg skal stjele skoene hennes å legge de i gelé som ala prank som Jim brukte å gjøre i The Office (US).. Haha, you do that!
Petter Skrevet 18. mai 2010 Skrevet 18. mai 2010 Hvilket slags hvordan-vær er det hos dere idag? Omtrent samme som hos deg vill jeg tro...
Sameboe Skrevet 18. mai 2010 Skrevet 18. mai 2010 Hvilket slags hvordan-vær er det hos dere idag? Var veldig fint i Vikersund, men i Drammen var det overskyet.
Wiciwato Skrevet 18. mai 2010 Skrevet 18. mai 2010 Hvilket slags hvordan-vær er det hos dere idag? Omtrent samme som hos deg vill jeg tro... Sol med litt skyer på himmelen altså. Jeg vil ut! Heldigvis skal jeg ta meg en skutertur til vegvesenet i langfri. Can't wait.
Slimda Skrevet 18. mai 2010 Skrevet 18. mai 2010 Sol på himmelen her. Dessverre dekker skyene alt av utsikt, så det er nok overskyet. Men sola er der, bare bak skyene liksom.
WheelMan Skrevet 18. mai 2010 Skrevet 18. mai 2010 Sol og pent vær i Tøsberg. Overskyet og dritt i Holmestrand.
Niqābninja Skrevet 18. mai 2010 Skrevet 18. mai 2010 Var sol og fint på morran i dag, men nå er det blitt overskya og småkjølig.
Anbefalte innlegg