Iverfar Skrevet 9. januar 2008 Skrevet 9. januar 2008 Litt langt unna, men sant at de gode som regel alltid vinner, ikke alltid like morsomt det..
b-real Skrevet 9. januar 2008 Skrevet 9. januar 2008 Hvorfor er det slik at alle gode filmer, og serier som virkelig er bra, alltid skuffer deg på slutten? Seriøst jeg blei utrolig skuffet over en animasjons serier jeg så på nå.. dårlige greier.. De gode vant jo Hva skjer i kafèen i kveld/natt da? Hehe...tja, du kan så si.Hva var det du så på? De fleste seriene så er det de gode som vinner...er få serier/filmer der en slutter med total fuckup for de som er med dessverre. Er alt for lite mot i de som skriver til at de tørr det
L4r5 Skrevet 9. januar 2008 Skrevet 9. januar 2008 Hva skjer i kafèen i kveld/natt da? Jeg furter fordi hw-dynamisk skinet ble borte med oppgraderingen til hw.no
Aalton Skrevet 9. januar 2008 Skrevet 9. januar 2008 (endret) Jepp, og i denne serien gikk liskom alt som jeg håpte på helt til siste episode, da blir selvsagt personen alt handler om drept og de gode vinner, jeg mener, hva er da poenget med å lage serien, om de skal ødelegge den i aller siste sekund?.. Skal la det ligge nå, kanskje jeg får sove det av meg.. b-real: Jeg så en japansk anime kalt: "Death Note" usansynelig bra, har sine ups og downs, men holder seg godt til siste episode Jepp, så at skinnet blei borte, men det kommer igjen skal du se.. Endret 9. januar 2008 av Aalton
Iverfar Skrevet 9. januar 2008 Skrevet 9. januar 2008 Hva skjer i kafèen i kveld/natt da? Jeg furter fordi hw-dynamisk skinet ble borte med oppgraderingen til hw.no Jeg og.. Unnskyld, men hva betyr alt det der?
Bruker-33331 Skrevet 9. januar 2008 Skrevet 9. januar 2008 Vel... Man fikk jo rohypnol på resept før. Og for enda lenger siden fikk man opium på resept. Gjør det stoffene sunne? det her veit du like godt som meg, forskjell på misbruk og bruk vettu.
L4r5 Skrevet 9. januar 2008 Skrevet 9. januar 2008 det her veit du like godt som meg, forskjell på misbruk og bruk vettu.Touche mother fucker! Touche... Så gjaldt det bare å klare å finne balansegangen?
Aalton Skrevet 9. januar 2008 Skrevet 9. januar 2008 (endret) Er det en foskjell på det? Endret 9. januar 2008 av Aalton
L4r5 Skrevet 9. januar 2008 Skrevet 9. januar 2008 (endret) Ja... Er forskjell på å få og bruke sovetabletter som medisin og på å ruse seg vilt på dem f.eks. Endret 9. januar 2008 av L4r5
Arinomi Skrevet 9. januar 2008 Skrevet 9. januar 2008 Bruk = bruke noe for å kose seg Misbruk = må ha det..
Aalton Skrevet 9. januar 2008 Skrevet 9. januar 2008 Jeg håper virkelig folk forstod at jeg ikke ment det så veldig seriøst hehe! Har utallige smertestillende liggende etter operasjoner o.l Men bruker det ikke mer enn jeg må.. Er slik at jeg bruker mindre enn det jeg får beskjed om
Bruker-33331 Skrevet 9. januar 2008 Skrevet 9. januar 2008 det her veit du like godt som meg, forskjell på misbruk og bruk vettu.Touche mother fucker! Touche... Så gjaldt det bare å klare å finne balansegangen? Easy, bare ha SELVKONTROLL det.. tar jeg pisseprøve nå så er jeg rein. Er det en foskjell på det? Ja, ganske stor forskjell.
Iverfar Skrevet 9. januar 2008 Skrevet 9. januar 2008 (endret) Jeg forsto det, Aalton, lover deg. Du kan også si at du ikke klarer å pisse i Public, Buncy, så tar du den med deg hjem, o får en venn til å gjøre det for deg. Eller så kan du kjøpe fake penis, og fylle den med "rent" tiss, og klemme på den som en slags vannpistol, eller noe. Sånn at du vet det Endret 9. januar 2008 av Iver.th
Aalton Skrevet 9. januar 2008 Skrevet 9. januar 2008 (endret) Bundy, du kan ikke bli ren.. du er for alltid skitten Det beste er vel å ligge unna det i første omgang så slipper man å tenke på det? Endret 9. januar 2008 av Aalton
Bruker-33331 Skrevet 9. januar 2008 Skrevet 9. januar 2008 Ja... Er forskjell på å få og bruke sovetabletter som medisin og på å ruse seg vilt på dem f.eks. Nåja, er jo greit å ruse seg på dem avogtil. Bare synd at man ikke tenker hvis man har tatt nok, plutselig våkner du med en bag med medisiner fordi du har rana et apotek...
L4r5 Skrevet 9. januar 2008 Skrevet 9. januar 2008 Bundy, du kan ikke bli ren.. du er for alltid skitten Jeg blir ikke vant til å se sånne "småfrekke" kommentarer fra deg... Forventer fortsatt nesten å se nicket ditt i rødt
Aalton Skrevet 9. januar 2008 Skrevet 9. januar 2008 (endret) Bundy, du kan ikke bli ren.. du er for alltid skitten Jeg blir ikke vant til å se sånne "småfrekke" kommentarer fra deg... Forventer fortsatt nesten å se nicket ditt i rødt Hehe, virkelig? Tja.. Det er jo ikke "småfrekt" det er jo sannheten og den må frem, uansett hva det koster! Nei, du har vel rett, jeg klarer nok ikke å bli slem, jeg har for mange mod-tendenser til slikt.. Men en ting er sikkert, rødt nick.. Det er ikke så mye mer med det enn det.. Er ikke noe stort ha moderator krefter her på forumet, men det er nyttig.. Savner faktisk mulighetene mine, men jeg klarer meg helt fint.. Vi har colbert her som passer på oss Endret 9. januar 2008 av Aalton
Anbefalte innlegg