Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hatt mange morsome diskusjoner, drikker en fantastisk god blåbær-te og ser på The Third Man. Som forøvrig er en veldig god film. Humrer fortsatt litt etter Natrichs slående kommentar.

Skrevet

Chiller foran PCen med The Rolling Stones og Bob Dylan. Bestilte nettopp Simon & Garfunkels komplette diskografi sammen med en live DVD for £17.99! Røverkjøp eller røverkjøp?

Skrevet

Jeg er kommet hjem fra pappa sin bursdagsfeiring som var øl og grillmat + chips og sånn, og nå sitter jeg og drikker sourz.

Jeg vil være full, del alkohol med meg. Kom hjem til baren og lek full med meg. Jeg kan få Sourz, du kan få tyrker :----D

Skrevet

Jeg er kommet hjem fra pappa sin bursdagsfeiring som var øl og grillmat + chips og sånn, og nå sitter jeg og drikker sourz.

Jeg vil være full, del alkohol med meg. Kom hjem til baren og lek full med meg. Jeg kan få Sourz, du kan få tyrker :----D

Pappa har en rimelig velfylt bar vi får forsyne oss fritt av når vi er der ute. Det er rimelig awesome. :wee:
Skrevet

3 websidetreff fra unike brukere etter en bildeannonse i lokalavisen med opplag på 12k. Fail?

Det må da være mer enn 3 hesteinteresserte blandt de 30k leserne i lokalavisen. mellow.gif

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...