Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

JANN-OVE FÅR ALLE PLUSSENE DET ER SÅ URETTFERDIG

Se, jeg gjør som han. Får jeg også noen plusser nå?

Endret av A-Jay
  • Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og så skjedde det faenmeg igjen. wallbash.gifwallbash.gifwallbash.gif

Men større, hjelpsomme poster som faktisk bringer noe produktivt til forumet, de står fremdeles med 0 +. dontgetit.gif

Da får du plusse dem da vet du ;)

• Liker 4
Skrevet (endret)

*test*.

Edit: Hva i huleste, signaturen jeg hadde for sånn to måneder siden har kommet tilbake.

Endret av ArilC
  • Liker 1
Skrevet

Da får du plusse dem da vet du ;)

Kan jo ikke plusse sine egne poster. :----(

Tror han mente at JO kunne gi plusspoeng til kvalitetspostene han snakket om.

• Liker 1
Skrevet

Tror han mente at JO kunne gi plusspoeng til kvalitetspostene han snakket om.

Ja, men slik jeg oppfatta det, snakket han som sine egne poster. Mulig jeg forstod det feil. Hvis jeg gjorde det, er det jo bare teit å klage på.

• Liker 1
Skrevet

Men ja. Jeg er på utkikk etter en lommelerke i titan, hvor skal jeg lete? Hva er nærmeste engelske uttrykk for å finne lommelerker?

Finner jeg ikke i titan, så blir det NOS sovjetlerke. Så noen slike engang på bst på badgerandblade.

Fra google finner jeg denne vage referansen, til en ikkeeksisterende side. dontgetit.gif

friluftsliv.no :: Vis Temaet - TITAN

- Apr 30 - [ Translate this page ]Jeg har en jævelig feit Lommelerke i TITAN. Very Happy MSR har laget , lager ?? brennstoffflasker i titan som er glimrende å ha konjakk i. ...

www.friluftsliv.no/fmm/viewtopic.php?p=77912&sid...

• Liker 4
Skrevet

Kan noen hjelpe meg med forslag til tema på fotokonkurransen på akam? Ble jeg som vant ( yay! :w00t: ) så da må jeg velge nytt tema.

• Liker 1
Skrevet

Kan noen hjelpe meg med forslag til tema på fotokonkurransen på akam? Ble jeg som vant ( yay! :w00t: ) så da må jeg velge nytt tema.

Bilder av mennesker som ikke er klar over at de blir fotografert!
  • Liker 2
Skrevet

Men ja. Jeg er på utkikk etter en lommelerke i titan, hvor skal jeg lete? Hva er nærmeste engelske uttrykk for å finne lommelerker?

Finner jeg ikke i titan, så blir det NOS sovjetlerke. Så noen slike engang på bst på badgerandblade.

Fra google finner jeg denne vage referansen, til en ikkeeksisterende side. dontgetit.gif

friluftsliv.no :: Vis Temaet - TITAN

- Apr 30 - [ Translate this page ]Jeg har en jævelig feit Lommelerke i TITAN. Very Happy MSR har laget , lager ?? brennstoffflasker i titan som er glimrende å ha konjakk i. ...

www.friluftsliv.no/fmm/viewtopic.php?p=77912&sid...

Hip flask.
  • Liker 1
Skrevet

Det ryktegreiene er helt på trynet. Burde ihvertfall ikke gått å gi pluss i OT.

Altså.. Om noen lager en nybegynnerguide for f.eks photoshop og tråden blir sticky her på forumet så fortjener personen en pluss fordi han/hun bidrar med noe nyttig til andre.

Om man har muligheten til å få pluss ved å fortelle om hva man spiste til middag så forsvinner hele poenget med å ha det systemet.

• Liker 5
Skrevet

Jeg er fullstendig enig med Torger, og for å markere dette skal jeg fra nå av prøve så godt jeg kan å plusse så mye som mulig. Ikke et innlegg skal forbli uplusset som passerer min vei!

• Liker 7
Skrevet

Jeg er fullstendig enig med Torger, og for å markere dette skal jeg fra nå av prøve så godt jeg kan å plusse så mye som mulig. Ikke et innlegg skal forbli uplusset som passerer min vei!

Hvorfor ikke prøve å bruke systemet slik det er ment å brukes? At en person får en idé om å plusse alle poster han/hun kommer over gjør fort at det smitter over på andre, og brått sitter alle sammen og plusser bare for å plusse.

• Liker 4
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...