Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hm. LemonDemon, hva heter du?

(Merkelige spm som bare popper inn i hodet mitt her, ja. xD)

Du vil bare spore meg opp så du kan voldta meg du Q.Q...

Skrevet
L4r5! merkelig at jeg også er i fra 127.0.0.1 også har jeg ikke sett deg rundt her :ohmy:

Det er fordi jeg pleier å gjemme meg i skapet. ;)

Skrevet
Jeez, krig med komplett på gang! :hmm:

Hvorfor? Hva har skjedd? :hmm:

+1, hva har skjedd?

De har solgt meg en HD DVDspiller med løfte om 5 gratis HD DVDer, men nå viser det seg at tilbudet har gått ut, selv om det fortsatt står i annonsen deres. Så holder på å krangle meg til filmer fra dem, om ikke annet.

Skrevet
De har solgt meg en HD DVDspiller med løfte om 5 gratis HD DVDer, men nå viser det seg at tilbudet har gått ut, selv om det fortsatt står i annonsen deres. Så holder på å krangle meg til filmer fra dem, om ikke annet.

Ikke gi deg.

Skrevet
Det er fordi jeg pleier å gjemme meg i skapet. ;)

...

er det derfor det er dritt i skapet mitt hver dag? du er skikkelig rotete :( også kan du låne doen her om du må.

Skrevet
merkelig maskin... kommer ikke inn på forumet med Opera... alle sider funker bortsett fra denne..

men IE kommer jeg inn på... :hmm:

never mind... funker igjen nå... :D

Skrevet

Ikke gi deg.

Har nettopp sendt sint-mail, og om de fortsatt er negative så pusser jeg forbrukrerådet på dem :wee:

Skrevet
er det derfor det er dritt i skapet mitt hver dag? du er skikkelig rotete :( også kan du låne doen her om du må.

Nei, det er ikke meg. Det er sokketrollet. Du vet han som spiser en sokk fra hvert par. Han er en skikkelig gris.

Skrevet
Også er det det at man hele tiden må huske på å faktisk spise. Det er ikke lett å huske det hver eneste dag.

Har gått en hel dag uten å spise, nettopp fordi jeg ikke har tenkt på det av og til.

Rare greier.

Skrevet

Hva faen :dontgetit:

Hadde 12,5k på konto, så kjøpte jeg HD DVD(2,5k) og nå har jeg plutselig 12k igjen. Mystisk.

Ah well, klager ikke :wee:

Skrevet (endret)
Du vil bare spore meg opp så du kan voldta meg du Q.Q...

Faen, busted. :ph34r:

Men jeg vet du vil. =D

Gjennomskuet : ( .

Huff. Jeg vet ikke hva jeg skal føle nå...venninnen min har problemer. Jeg ser det, og jeg vil hjelpe. Men hun ser ikke sin egen situasjon.

Nei, jeg får dra ut og finne på noe. BRB

Endret av LemonDemon
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...