Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

b-real, må bare si at jeg elsker Zeppelin-quoten i signaturen din :love:

Takk, det er bare en fantastisk sang så en må bare ha det...og så lever man litt i drømmen om det selv så..jah :love:

http://www.youtube.com/watch?v=DpVLlnQ08OA&feature=related

This song started out as a song about Californian earthquakes and when Jimmy Page, audio engineer Andy Johns and band manager Peter Grant travelled to Los Angeles to mix the album, they coincidentally experienced a minor earthquake.[2] At this point it was known as "Guide to California".[2]

At Led Zeppelin concerts the band performed this song during their acoustic sets, first playing it on their Spring 1971 tour of the United Kingdom.[2] One live version, from Led Zeppelin's performance at Earls Court in 1975, is featured on disc 2 of the Led Zeppelin DVD.

It was performed on Plant's solo tours during 1988/1989 and at the Knebworth Silver Clef show in 1990. He played it again on his Mighty ReArranger tour, with additions of a double bass and a synthesizer.

http://www.youtube.com/watch?v=luDgb5vVHuA&NR=1

Nede på stasjonen, tidlig en morgen

står alle togene så pent på rad.

Mannen på lokomotivet sveier på håndtak.

Tut, tut, tut, toget går.

:love:

Han kom med toget frå Drammen.

Ein neger stod på Ål stasjon.

?

:lol:
Skrevet

Jeg liker så godt at lærerene alltid er skikkelig obs på at vi legger mobilene våre på pulten foran i klasserommet når vi skal ha prøver. Men å skru av nettverkstilkoblinga, det glemte de helt ^^

Gjest Slettet+6132
Skrevet
Jeg bestilte nettopp togbiletter.

Er lenge siden jeg har tatt noe annet enn lokaltog nå.

Nede på stasjonen, tidlig en morgen

står alle togene så pent på rad.

Mannen på lokomotivet sveier på håndtak.

Tut, tut, tut, toget går.

:love:

Han kom med toget frå Drammen.

Ein neger stod på Ål stasjon.

?

Det er jo til Ål stasjon jeg skal..

Får passe på å ta med meg hagla.

Gjest Slettet+5132
Skrevet

Oda har stadig nippleslip. Ikke noe nytt der.

Opperering på Petter, derimot. Lol?

WTF Adrian

Busted :ph34r:

Skrevet (endret)

Jeg vil ha PCen min :( Hvor lenge er dere på jobb i dag, Petter? Kan det være at jeg ikke får den før i morgen? :(

Petter er allerede hjemme og driver og kutter seg sjøl med en sløv kniv-

Busted :ph34r:

Ikke bry deg om det, kjære. Det er løgn.

Endret av Lemon
Skrevet

Jeg liker så godt at lærerene alltid er skikkelig obs på at vi legger mobilene våre på pulten foran i klasserommet når vi skal ha prøver. Men å skru av nettverkstilkoblinga, det glemte de helt ^^

Kjenner til det :wee:

Skrevet

Jeg vil ha PCen min :( Hvor lenge er dere på jobb i dag, Petter? Kan det være at jeg ikke får den før i morgen? :(

Petter er allerede hjemme og driver og kutter seg sjøl med en sløv kniv-
Jeg håper han husker at det er langs veien, og ikke tvers over. :whistle:
Skrevet

Msn funker ikke på skolen i dag heller, så facebookchat nao?

Ikke vær sur på meg, pms is the shit..

Gjest Slettet+5132
Skrevet

Ikke bry deg om det, kjære. Det er løgn.

Hvordan kan jeg forsikre meg om det? Du lovte at du skulle begynne å oppføre deg, jo! :no:

Skrevet

Msn funker ikke på skolen i dag heller, så facebookchat nao?

Ikke vær sur på meg, pms is the shit..

Er ikke sur på deg

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...