Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er særlig fan av "epic win".

Men altså, det går jo ann å bruke ordet "epic" på andre måten enn purplez. Det ordet var jo brukt før WoW kom på banen :)

Ja, men jeg synes generelt sett sånne ord er litt småharry. Forskjellen ligger egentlig i om man sier det fordi man føler det er et naturlig del av vokabularet, eller om man sier det, fordi det er såååå kult å si.

Kan ta et annet eksempel på noe jeg blir flau av å høre: "I morgen skal jeg på en dritkul fest. Det er ikke feil".

"Det er deil med helg ass!"

Skrevet

Gah, for en dustelærer jeg har...

En i klassen blir spurt om hvordan vi tar ut et gen av en celle, stakkars jenta vet det ikke men blir spurt ut i 10 min :ermm:

Skrevet

Ugh, jeg haaater sånt. Greit at man prøver å få dem til å resonnere seg fram til et svar, men å drive og fritte ut folk i evigheter om ting de ikke veit er kjipt.

Skrevet

Jeg er særlig fan av "epic win".

Men altså, det går jo ann å bruke ordet "epic" på andre måten enn purplez. Det ordet var jo brukt før WoW kom på banen :)

Ja, men jeg synes generelt sett sånne ord er litt småharry. Forskjellen ligger egentlig i om man sier det fordi man føler det er et naturlig del av vokabularet, eller om man sier det, fordi det er såååå kult å si.

Kan ta et annet eksempel på noe jeg blir flau av å høre: "I morgen skal jeg på en dritkul fest. Det er ikke feil".

"Det er deil med helg ass!"

Ord opp! (haha)

Jeg irriterer meg litt over det at "epic win", "lol", "omg" og "phail" er i mitt vokabular. De brukes ikke ofte, men brukes alikevel. Greier faen meg ikke å gi meg heller. Jeg tror for å greie å gi meg må jeg ut av gamer miljøet generelt.

Skrevet

Ugh, jeg haaater sånt. Greit at man prøver å få dem til å resonnere seg fram til et svar, men å drive og fritte ut folk i evigheter om ting de ikke veit er kjipt.

Know, she is a dustelærer...

Skrevet

Jeg pleier å forsvare meg og si at OMG i det minste er en forkortelse for ord. LOL er jo forkortelse for en handling :p

Sant. Jeg pleier å si det det mens jeg loller :x

*facepalm*

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...