darkness| Skrevet 28. april 2010 Skrevet 28. april 2010 Jeg lover å slutte med det før Live rekker å bli flau når jeg sier det
Catkin Skrevet 28. april 2010 Skrevet 28. april 2010 Kanskje jeg skal få mamma til å begynne å si "epic win"? Kleint. Det må gjennomføres.
darkness| Skrevet 28. april 2010 Skrevet 28. april 2010 Jeg er særlig fan av "epic win". Men altså, det går jo ann å bruke ordet "epic" på andre måten enn purplez. Det ordet var jo brukt før WoW kom på banen Ja, men jeg synes generelt sett sånne ord er litt småharry. Forskjellen ligger egentlig i om man sier det fordi man føler det er et naturlig del av vokabularet, eller om man sier det, fordi det er såååå kult å si. Kan ta et annet eksempel på noe jeg blir flau av å høre: "I morgen skal jeg på en dritkul fest. Det er ikke feil". "Det er deil med helg ass!"
Natrich Skrevet 28. april 2010 Skrevet 28. april 2010 Gah, for en dustelærer jeg har... En i klassen blir spurt om hvordan vi tar ut et gen av en celle, stakkars jenta vet det ikke men blir spurt ut i 10 min
Lemon Skrevet 28. april 2010 Skrevet 28. april 2010 Ugh, jeg haaater sånt. Greit at man prøver å få dem til å resonnere seg fram til et svar, men å drive og fritte ut folk i evigheter om ting de ikke veit er kjipt.
Mikkel™ Skrevet 28. april 2010 Skrevet 28. april 2010 Fjottelærer! Det der er heksejakt på norske skoler!
Herr Brun Skrevet 28. april 2010 Skrevet 28. april 2010 Jeg pleide å synes det var ganske underholdende ^^
MrLeftfield Skrevet 28. april 2010 Skrevet 28. april 2010 Jeg er særlig fan av "epic win". Men altså, det går jo ann å bruke ordet "epic" på andre måten enn purplez. Det ordet var jo brukt før WoW kom på banen Ja, men jeg synes generelt sett sånne ord er litt småharry. Forskjellen ligger egentlig i om man sier det fordi man føler det er et naturlig del av vokabularet, eller om man sier det, fordi det er såååå kult å si. Kan ta et annet eksempel på noe jeg blir flau av å høre: "I morgen skal jeg på en dritkul fest. Det er ikke feil". "Det er deil med helg ass!" Ord opp! (haha) Jeg irriterer meg litt over det at "epic win", "lol", "omg" og "phail" er i mitt vokabular. De brukes ikke ofte, men brukes alikevel. Greier faen meg ikke å gi meg heller. Jeg tror for å greie å gi meg må jeg ut av gamer miljøet generelt.
Natrich Skrevet 28. april 2010 Skrevet 28. april 2010 Ugh, jeg haaater sånt. Greit at man prøver å få dem til å resonnere seg fram til et svar, men å drive og fritte ut folk i evigheter om ting de ikke veit er kjipt. Know, she is a dustelærer...
darkness| Skrevet 28. april 2010 Skrevet 28. april 2010 Jeg pleier å forsvare meg og si at OMG i det minste er en forkortelse for ord. LOL er jo forkortelse for en handling
MrLeftfield Skrevet 28. april 2010 Skrevet 28. april 2010 Jeg pleier å forsvare meg og si at OMG i det minste er en forkortelse for ord. LOL er jo forkortelse for en handling Sant. Jeg pleier å si det det mens jeg loller :x *facepalm*
MrLeftfield Skrevet 28. april 2010 Skrevet 28. april 2010 OMG, lollerskatez! *holde for øra* lalalalalalalalalala
Herr Brun Skrevet 28. april 2010 Skrevet 28. april 2010 Sitter og hører på helt usannsynlig kjedelige foredrag.
Mikkel™ Skrevet 28. april 2010 Skrevet 28. april 2010 Jeg setta på American History X. This is gonna be fønn
Anbefalte innlegg