Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

SKJER A?

Vi venter på at du skal få tilsnakk av en moderator for overdreven bruk av store bokstaver.

Beklager. Sånn som skjer på tirsdager noen ganger.

Skrevet

Hjelper fint lite? Funket godt på søvnen min ihvertfall :D Sov godt den natta ^^, Og ja, de var myke :ninja:

Du, hallo, det der var et pinlig øyeblikk du unnskyldte deg noe jævlig for når det skjedde, hvorfor i alle dager nevne det hver gang du får sjansen da?

"Høhø lol jeg sov på en jente sine pupper mot hennes vilje"

Dritkult.

Skrevet

Hjelper fint lite? Funket godt på søvnen min ihvertfall :D Sov godt den natta ^^, Og ja, de var myke :ninja:

Du, hallo, det der var et pinlig øyeblikk du unnskyldte deg noe jævlig for når det skjedde, hvorfor i alle dager nevne det hver gang du får sjansen da?

"Høhø lol jeg sov på en jente sine pupper mot hennes vilje"

Dritkult.

Nå får du det til å høres ut som jeg skryter av det hver dag, noe jeg langt ifra gjør og har gjort. Jeg har kun nevnt det da det har blitt nevnt her i tråden (som vel har vært 2-3 ganger)

Skrevet (endret)

Jada. "Puppene mine er myke, men det hjelper ikke"

-DET HJALP MEG DEN GANGEN JEG SOV PÅ DEM (jeg har sovet på puppene hennes heheheheheh).

Du fremstår bare slesk og ekkel.

Endret av Eplefe
Skrevet

Jeg aner ikke? Svensker har dårlig humor? Noen som synes at hele "I hate it when"-greien var morsom og bestemte seg for å drepe den på egenhånd?

Skrevet

Jeg aner ikke? Svensker har dårlig humor? Noen som synes at hele "I hate it when"-greien var morsom og bestemte seg for å drepe den på egenhånd?

"I hate it when"-greien er jo morsom. Svenske-greiene er bare lal.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...