Datasmurf Skrevet 27. april 2010 Skrevet 27. april 2010 Maskinklipp er diggest om sommeren. Lite hår, som resulterer i mindre varme i toppen. Mmmm Sant. ^^
Romis Skrevet 27. april 2010 Skrevet 27. april 2010 Romis: Hva klesstil har du, eller hva "smak" har du? Litt lettere og svare på frisyre da. Og den sleiken over er for pappagutter Hvordan ser en normal 16 åring ut? Sånn ca sånn jeg vil se ut som. Eh, så du vil se ut som alle andre.. kreativt. Men anyways, halvlangt hår (7-10cm ish), tynnet ut hår, rettetang, og bra voks (Nei, renati er bare kliss.. Bruker selv Matrix design pulse som fåes kjøpt hos frisører), så drar du det ut akuratt slik du ønsker.. Hvordan fungerer en slik en rettetang? Har ikke en hjemme, heller.
Slimda Skrevet 27. april 2010 Skrevet 27. april 2010 Er det bare jeg som har fått feil opplæring som barn, eller bruker gutter litt mye styling-produkter for tiden?
Datasmurf Skrevet 27. april 2010 Skrevet 27. april 2010 Den varmer og brenner huden din om du er uforsiktig. Lager også flotte merker på underlaget om du lar den ligge. Er det bare jeg som har fått feil opplæring som barn, eller bruker gutter litt mye styling-produkter for tiden? Litt?! Jeg er fornøyd med å ha noe moussé eller pomade i handa, dra handa gjennom håret og vips, klar.
Br0dskive Skrevet 27. april 2010 Skrevet 27. april 2010 Jeg er helt enig! Fælt med gutter som bruker rouge, brunkrem, spraytan etc.. Jeg bruker bare litt Renati hårvoks jeg. Den er riktig nok dyr, men med mitt hår så er det bare Renati Rock Hard som fungerer :!:
j-- Skrevet 27. april 2010 Skrevet 27. april 2010 Hmmja. Hår... Det frister nesten å ta absolutt alt, bare for å få pappa til å skjønne at det virker mot sin hensikt å klage på frisyren min. Vurderte å ta alt selv for noen dager siden, men så kom jeg på hvor skremmende lik jeg var Britney Spears da jeg tok alt i fjor... Enten det, eller en kreftkid (:
L4r5 Skrevet 27. april 2010 Skrevet 27. april 2010 Nå tror jeg at jeg har kommet et skritt lenger i jakten på det perfekte bacon. Prøvde et tips jeg leste for en stund siden. Steke det lenge. Nå har jeg stekt det på svak varme i 40 minutter og jeg har aldri laget bedre bacon. Det har krympet mye mindre enn det pleier å gjøre. Det er helt flatt i stedet for krøllete. Helt sprøtt, men ikek svidd i det hele tatt. Alt fettet er mer eller mindre borte.
KKake Skrevet 27. april 2010 Skrevet 27. april 2010 Skulle ønske jeg kunne ta alt. Men siden legene faila litt mine første levedager så har jeg har jeg fått en skjev skalle som gjør at jeg vil se dum ut uten hår. Eller, det kan jo hende at hodeskallen har vokst seg fin igjen, men tar ikke sjansen før håret MÅ fjernes i Forsvaret.
Br0dskive Skrevet 27. april 2010 Skrevet 27. april 2010 (endret) Vurderte å ta alt selv for noen dager siden, men så kom jeg på hvor skremmende lik jeg var Britney Spears da jeg tok alt i fjor... Enten det, eller en kreftkid (: Jeg likte britney uten hår jeg Hun så så.... sofistikert ut.. Nå tror jeg at jeg har kommet et skritt lenger i jakten på det perfekte bacon. Nå har jeg stekt det på svak varme i 40 minutter og jeg har aldri laget bedre bacon. Really? 40 min???? O.o Endret 27. april 2010 av Rick James's bitch
Mikkel™ Skrevet 27. april 2010 Skrevet 27. april 2010 Jeg prøvde noe lignende idag med pannekaker L4r5. Steke de på lav varme. Makan til saftige pannekaker har jeg lett lenge etter.
Eplefe Skrevet 27. april 2010 Skrevet 27. april 2010 Jeg må ta en date med maskinen snart. Håret begynner å bli alt for langt.
Mikkel™ Skrevet 27. april 2010 Skrevet 27. april 2010 Du må være det rareste kvinnfolket jeg har møtt Becca
Slimda Skrevet 27. april 2010 Skrevet 27. april 2010 (endret) Er ikke det noe alle vet da? Det er jo derfor noen oppskrifter lar stek og sånt stå et halvt århundre i ovnen. *edit* lang steke-tid, altså... Endret 27. april 2010 av Slimda
Mikkel™ Skrevet 27. april 2010 Skrevet 27. april 2010 Tja, jeg fant vel mer eller mindre ut akkurat det nå i dag...
Eplefe Skrevet 27. april 2010 Skrevet 27. april 2010 Nei, men jeg har ikke barbert hauet på en liten evighet. Sist det ble forkortet var hos frisøren, liksom.
Romis Skrevet 27. april 2010 Skrevet 27. april 2010 Nei, men jeg har ikke barbert hauet på en liten evighet. Sist det ble forkortet var hos frisøren, liksom. Er det ikke vanlig å klippe seg hos frisøren?
Mikkel™ Skrevet 27. april 2010 Skrevet 27. april 2010 Nei, men jeg har ikke barbert hauet på en liten evighet. Sist det ble forkortet var hos frisøren, liksom. Er det ikke vanlig å klippe seg hos frisøren? Nei? Jeg tror første gangen jeg gjorde det igjen siden jeg var sju var nå rett før jul. Klippemaskin FT FUCKINGS W!
Eplefe Skrevet 27. april 2010 Skrevet 27. april 2010 Er det ikke vanlig å klippe seg hos frisøren? Jo, spesielt når svigersøster er frisør. Men jeg foretrekker å barbere håret på sidene fremfor å klippe det.
Br0dskive Skrevet 27. april 2010 Skrevet 27. april 2010 Jeg klipper meg selv jeg Det går faktisk overaskende bra og det blir totalt bortkastet å gå til frisøren for min del.
Anbefalte innlegg