Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

For en fin dag. Mat på gang, og jeg er aleine hjemme, så jeg kan spille høy musikk på kjøkkenet og kauke med.

...og kald fatøl.

Endret av Lemon
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg lurer på om jeg kan få medisiner som ikke har rød trekant på seg neste gang jeg er syk. Tentamen går muligens mindre bra med morfin innabords.

Skrevet

*KREMT* :ph34r:

Jeg har hatt det litt gøy med en kammerat ved navn Torjus :whistle:

Okei, her er hvorfor Torjus, og hans familie er sure, og truer med å anmelde meg: Jeg skulle bare være litt slem mot Torjus, siden han hadde gjort noe småtteri med meg, bare at jeg gjorde det litt "Over the top". Så, jeg gikk inn på helseutvalget.no, bestilte en gratis pakke kondomer (til meg selv), når jeg fikk den, fjernet jeg min navne lapp med adresse, åpnet pakken FORSIKTIG, skrev brevet som det er linket til under (fikk info osv fra helseutvalget.no), skrev brevet ut, brettet det proft sammen, la det nedi pakken med kondomer, før jeg la det i Torjus sin postkasse rett etter skolen i dag :D

http://www.scribd.com/doc/30526928/Helseutvalget

Litt rotete da men :whistle:

Gjett hvem som har vært manly man på treningsrommet i dag :cool:

Jeg :ph34r:

Skrevet

*KREMT* :ph34r:

Jeg har hatt det litt gøy med en kammerat ved navn Torjus :whistle:

Okei, her er hvorfor Torjus, og hans familie er sure, og truer med å anmelde meg: Jeg skulle bare være litt slem mot Torjus, siden han hadde gjort noe småtteri med meg, bare at jeg gjorde det litt "Over the top". Så, jeg gikk inn på helseutvalget.no, bestilte en gratis pakke kondomer (til meg selv), når jeg fikk den, fjernet jeg min navne lapp med adresse, åpnet pakken FORSIKTIG, skrev brevet som det er linket til under (fikk info osv fra helseutvalget.no), skrev brevet ut, brettet det proft sammen, la det nedi pakken med kondomer, før jeg la det i Torjus sin postkasse rett etter skolen i dag :D

http://www.scribd.com/doc/30526928/Helseutvalget

Litt rotete da men :whistle:

Gjett hvem som har vært manly man på treningsrommet i dag :cool:

Jeg :ph34r:

Jeg og :w00t: Kompis av meg greide å få tak i 2000 sånne homsekondomer og 3000 pakker med glidemiddel tror jeg det var, gratis^^

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...