Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Spørsmålet er vel heller, hvorfor skape dårlig stemning?

Jeg har aldri forstått dette med at folk påstår det kan være dårlig stemning på et forum. Det er bare å ikke lese de stemningdrepende innleggene, så er alt slik det skal være.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var en gang en sommer, i nittenhundre og nittitre ...

Hvor alt var så behagelig, og verden var diskret.

Om dagen kunne man lese langsomt i en bok ...

Om kvelden satt vi rundt et bord.

Skrevet

Jeg har aldri forstått dette med at folk påstår det kan være dårlig stemning på et forum. Det er bare å ikke lese de stemningdrepende innleggene, så er alt slik det skal være.

Det er enda lettere å la være å poste.

Skrevet

Kan ikke du eller Mrleftfield bare droppe å lese hverandres innlegg da. Eller blokke hverandre :)

Gjest Slettet+6132
Skrevet

For å lette stemningen:

Kake til alle i tråden!

:w00t:

Kan du få vekk det kvinnfolket? Jeg liker ikke at hun driver å spiser av kaka jeg har fått.

Skrevet

Apropos dét: Vi trenger å ha et forumtreff snart. Jeg har nemlig kjøpt verdens mest episke DINOSAUR-kakestrøssel.

Åh :D Jeg har fortsatt flere muffinsformer med sjørøvertema og sjørøverflagg. :wee:

Gjest Slettet+6132
Skrevet

Hmm, forumtreff skal en ikke se bort fra at jeg gidder å hive meg med på.

Skrevet

Jøss, ble medlem i dag og skal på forumtreff. Selv jeg føler meg ikke klar for det enda :p

Du er ikke så kjapp, er du vel? :p

Tror kanskje jeg har satt er strek mellom 2 prikker og funnet ut at han er en gammel kjenning^^

Skrevet (endret)

Men selvsagt skal du delta, Slowpoke!

Aleks: Du er skarp. Og joooda, bli med. Petter kan bevitne at det er ganske artige saker.

Jeg legger meg omsider. Snakkes seinere!

Endret av Lemon
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...