Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Øivind Dahle (med i) er en bruker som var veldig aktiv tidligere, men som har mer eller mindre lagt forumkarrieren på hylla nå.

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817324
Skrevet

Hva var det som tok knekken på Lars Jacob Krogh ?

La meg gjette.....et stykke Grandis i vrangstrupen mon tro :D

Gjest Slettet+9817324
Skrevet

Synd at ikke sangen Brilleslange fins på youtube , teksten er jo helt genial :D

Gjest Slettet-77do0b
Skrevet

Drekking i form av fyllekule begynner å bli noen måneder siden sist. Har så absolutt mer sansen for å ta meg ei øl eller et glass whiskey (burbon i mitt tilfelle), bare for kosens skyld.

Skrevet

Av en eller annen grunn så fikk jeg denne på hjernen i dag.

Minner meg så sykt om Øivind Dahle.

Hvorfor det?

Fordi han sendte linken til meg på msn da jeg så den første gang, og fordi han hadde link til den i siggen her i en evighet.

Skrevet
Tilnærma kronisk blakk og ukjent fremtid eller jobbe noen timer hver dag og ha inntekt.Vet ikke hva jeg ville valgt om jeg kunne velge for å være ærlig.

Er jo noe med det å få lønn, treffe hyggelige kollegaer og slikt da.

Skrevet

Minner meg i grunn like mye om slaskepusen, som har / hadde kaninen som avatar i en årrekke.

Tilnærma kronisk blakk og ukjent fremtid eller jobbe noen timer hver dag og ha inntekt.Vet ikke hva jeg ville valgt om jeg kunne velge for å være ærlig.

Er jo noe med det å få lønn, treffe hyggelige kollegaer og slikt da.

Ja, jeg savner lønna, ikke kollegaene. :p

Ei heller savner jeg noen av jobbene jeg har hatt.

Men jeg liker dette med å studere noe jeg liker, selv om sjansen for å få jobb eller ta en master er relativt liten.

Skrevet (endret)

Neei, er et par arbeidsplasser og kollegaer jeg ikke savner, for å si det sånn. Men så finner man til slutt en jobb man trives i. Jeg hadde aldri orket å ha en kontorjobb, trives med jobber som er fysiske jeg. Og gjerne utendørs. Jobben jeg hadde da jeg drev med lafting/restaurering er vel den beste hittil.

Og logistikk er helt greit, hvertfall for korte perioder.

Endret av DemonFudge
Skrevet

Sånn sett var jeg fornøyd med punche-jobben jeg hadde.

Satt hjemme og jobba og tjente 140 spenn timen.

Jobben hvor jeg leverte mat til eldre og uføre var også ganske chill. Kom i god form av all springinga opp og ned gater og trapper også. :p

Mindre fornøyd med IKT-jobbinga, samt vaskinga som virkelig fucka ryggen min. :p

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...