Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132
Skrevet

Klart du kan, Tøsaaa. ^^

<3

Er du på skolen?

Skrevet

Som jeg sa litt ovenfor her. Jeg ligger i sengen og hører på musikk. Det skal være en klassetur til Oslo litt senere i dag, men Ibsenmuseeum frister lite.

Gjest Slettet-77do0b
Skrevet (endret)

YES! Endelig snø igjen! :w00t:

Akkurat det samme tenker jeg at jeg også kan si senere i dag. Ser svart ut ute og jeg er overlykkelig for at jeg ikke hadde på meg jakke da jeg gikk på arbeid i dag da det var sol, for å så komme hjem klissvåt grunnet regnet som kommer :D

Endret av Slettet-77do0b
Gjest Slettet+6132
Skrevet

Som jeg sa litt ovenfor her. Jeg ligger i sengen og hører på musikk. Det skal være en klassetur til Oslo litt senere i dag, men Ibsenmuseeum frister lite.

Plass til en ekstra i den senga? jeg kunne trengt 2-3 timers søvn.

Skrevet

Coop har ein fantastisk blanding av Kenyakaffi og Java. Den er ubegripeleg god. Om du har tenkt deg i spesialforretning fins det ein variant som heiter Kona Mountain... Om du har anledning til å gå til spesialforretning vil eg anbefala deg det. Der kan du mikse og matche som du vil.

Skrevet

Ja, går i spesialforretning.

Jobber i Coop skjønner du, så jeg har på en måte fått nok av kaffetypene vi fører. :p

Men takk, har notert meg navnet. :) Hva passer den til?

Skrevet

Det er ein relativt kraftig, rund kaffi som er ein fin allrounder. Fin som dessertkaffi spesielt. Melkebaserte dessertar og is er den eit fantastisk supplement til. Folk som ikkje drikk kaffi anar ikkje kva dei går glipp av.

Gjest Slettet-77do0b
Skrevet

Hvem er denne Øyvind Dahle. Jeg kjenner også en Øyvind Dahle, men betviler sterkt at det er samme person. :hmm:

Har sett mer snakk om denne personen tidligere her i tråden.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...