Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmmm. Skal jeg melde meg på speed-dating på lørdag?

Hva stopper deg?

Ingenting spesielt, men jeg vet ikke om jeg orker å bruke flere timer på det, har egentlig ikke særlig troa på konseptet...

Men fant akkurat ut at jeg ikke kan. Har basketkamp som kræsjer. Oh well.

Hmmm. Skal jeg melde meg på speed-dating på lørdag?

Bare hvis det involverer større mengder amf i nesen før datingen.

I don't do drugs.

Skrevet

Folkens, hvordan mener dere at samer fremstilles i media, takker for svar! Hjelper meg godt på vei!

Joika kaker.

Den var igrunn notert, men flott at du bekrefter at de fleste forbinder samer med det.

Skrevet

Folkens, hvordan mener dere at samer fremstilles i media, takker for svar! Hjelper meg godt på vei!

Joika kaker.

Den var igrunn notert, men flott at du bekrefter at de fleste forbinder samer med det.

Bare hyggelig :) Var vel noe med joddling og reinsdyr og tror jeg :hmm:

Gjest Slettet+6132
Skrevet

Joika kaker.

Samer sutrer over at alt var bedre før det kom folk, mens de sitter og eter joikaboller

there you go!

Skrevet

Det er visstnok ikke så veldig vanskelig å få spille for samelandslaget i fotball.

Og så kommer du inn på medisinstudiet (og juss, for den saks skyld) så lenge du har bestått vgs med rette faga om du er same. Mens andre folk må ha veldig gode karakterer.

Skrevet

OK, da har jeg dette så langt:

Hvordan fremstilles samer:

- De er glad i alkohol

- Alle har rein

- Joikakaker er yndlingsretten deres.

- De er dårlige på engelsk.

- Alle kan joike.

- De går alle i kofte.

- Voldtekstmenn.

- Alle har snøscooter.

- Samiid Ædnan

- Samer sutrer over at alt var bedre før det kom folk, mens de sitter og eter joikaboller

- Joik og reincamp

- Lett vei til god utdannelse.

Skrik ut hvis jeg mangler noe :)

Skrevet

Nokon her som har tips til ein billig tannlege i Stavanger? Sprukken jeksel på grunn av ei visdomstann på avveie. Oh, ze pain!

Jeg har hørt om en i Kautokeino som dro på bensinstasjonen og trakk tenna sine der, var jo gratis så. Men det er i Kauto da.

Skrevet

Kjeften, Ola.

xD

Har ikke Blarcky ulovlig signatur?

Wat? Det må jeg sjekke :p

[Oi, er du på forumet igjen. Det var da lenge siden.

Egentlig ikke :p Jeg har bare forsvinnende lite å gjøre akkurat nå ^^

Skrevet

OK, da har jeg dette så langt:

Hvordan fremstilles samer:

- De er glad i alkohol

- Alle har rein

- Joikakaker er yndlingsretten deres.

- De er dårlige på engelsk.

- Alle kan joike.

- De går alle i kofte.

- Voldtekstmenn.

- Alle har snøscooter.

- Samiid Ædnan

- Samer sutrer over at alt var bedre før det kom folk, mens de sitter og eter joikaboller

- Joik og reincamp

- Lett vei til god utdannelse.

Skrik ut hvis jeg mangler noe :)

Fantastiske mennesker med en interessant historie og som er knallbra til å lage god musikk! :D

Skrevet

Fantastiske mennesker med en interessant historie og som er knallbra til å lage god musikk! :D

Føler at du er en av de få her i Norge som mener akkurat det. Jeg snakker hva folk generelt mener om den samiske befolkning.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...