No Matter What You Say Skrevet 21. april 2010 Skrevet 21. april 2010 Theres nothing wrong at black holsey high!
Niqābninja Skrevet 21. april 2010 Skrevet 21. april 2010 Jeg bare prøver å finne ut hvilken størrelse i BH jeg egentlig bør bruke. Det er seriøst ikke lett, altså. Føler meg veldig ubrukelig når det kommer til jenteting som det. Tror enkelte menn kan mer enn meg. Gå til en ordentlig undertøysbutikk, de kan hjelpe deg. Du er ikke alene om å føle deg ubrukelig på en del jenteting.
Slimda Skrevet 21. april 2010 Skrevet 21. april 2010 (endret) Ble vi plutselig engelske nå? *edit* Er det her jeg skal legge ut alt jeg kan om BHstørrelser under og over og slikt? Alright, her kommer det. . Endret 21. april 2010 av Slimda
b-real Skrevet 21. april 2010 Skrevet 21. april 2010 Jeg bare prøver å finne ut hvilken størrelse i BH jeg egentlig bør bruke. Det er seriøst ikke lett, altså. Føler meg veldig ubrukelig når det kommer til jenteting som det. Tror enkelte menn kan mer enn meg.Gå til en ordentlig undertøysbutikk, de kan hjelpe deg. Du er ikke alene om å føle deg ubrukelig på en del jenteting. Hvorfor er det ikke slike undertøybutikker for oss mannfolk? *snøft* Slimda: Vi kunne også ha trengt litt særbehandling ja.
b-real Skrevet 21. april 2010 Skrevet 21. april 2010 Hvorfor inviterer folk andre til sider som dette på facebook: "ANY DICK CAN MAKE A BABY BUT IT TAKES A MAN TO BE A DADDY" Altså...eh...er det et hint eller hva faen? Gawd,folk altså.
Niqābninja Skrevet 21. april 2010 Skrevet 21. april 2010 Hvorfor er det ikke slike undertøybutikker for oss mannfolk? *snøft* Føler du at du trenger hjelp til å finne riktig bokser-størrelse?
L4r5 Skrevet 21. april 2010 Skrevet 21. april 2010 Hvorfor er det ikke slike undertøybutikker for oss mannfolk? *snøft* Føler du at du trenger hjelp til å finne riktig bokser-størrelse? Problemet der er at vi mannfolk hadde aldri latt oss bedømme riktig. Vi måtte hatt størrelser som het "Extreme", "Monster", "Extra Gigantous" og "Off the scale".
Petter Skrevet 21. april 2010 Skrevet 21. april 2010 Jeg vil ha en bokser som heter noe sånt ja ( heldigvis bruker jeg XL )
b-real Skrevet 21. april 2010 Skrevet 21. april 2010 Jøsses. Bitre jenter på vennelisten, Gisle?Vet ikke, aner ikke. Syns bare det var en merkelig ting å invitere andre på. Føler du at du trenger hjelp til å finne riktig bokser-størrelse?Hvorfor ikke? Problemet der er at vi mannfolk hadde aldri latt oss bedømme riktig. Vi måtte hatt størrelser som het "Extreme", "Monster", "Extra Gigantous" og "Off the scale".What he said.
b-real Skrevet 21. april 2010 Skrevet 21. april 2010 Eller at vi får undertøy med "innlegg" så det ser ut som vi har mer utstyr en det vi har slik som damene har i sine bh'er. Skal det ikke være likestilling?
Niqābninja Skrevet 21. april 2010 Skrevet 21. april 2010 Eller at vi får undertøy med "innlegg" så det ser ut som vi har mer utstyr en det vi har slik som damene har i sine bh'er. Det tror jeg finnes. Om ikke så kan du jo alltids fylle ut med sokker...?
nilsnilspils Skrevet 21. april 2010 Skrevet 21. april 2010 Jeg vil ha nye t-trøyer. Nye, som i at de ser forskjellige ut ifra de jeg har. Noen som er interessert i å bytte? 10 latterlige stygge t-trøyter mot 10 latterlige stygge t-trøyer?
Joakim Skurk Skrevet 21. april 2010 Skrevet 21. april 2010 Jeg har bare AWESOME t-trøyer, så dårlig deal for min del
Jann - Ove Skrevet 21. april 2010 Skrevet 21. april 2010 Huff, da var flasken med Laphroaig tom. Hva skal jeg prøve neste gang? Fins det noen side med mye whiskyannmeldelser?
nilsnilspils Skrevet 21. april 2010 Skrevet 21. april 2010 Kan vel bare kjøpe en ny Laphroaig? Den er jo knallbra..
After Dark Skrevet 21. april 2010 Skrevet 21. april 2010 Tar noen øl og skal snart ha nattmat. Dere da?
Anbefalte innlegg