Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er fortsatt ekkelt å tenke på at det er en lov som sier at det er lov til å pule dyra sine, da må man virkelig være kåt eller ha årets særeste fetisj.

Det var ingen lov som sa det. Derimot så var det slik at vi ikke hadde noe spesifikt forbud mot dyresex. Noe som egentlig er ganske unødvendig når man kan bruke dyrevernsloven med samme effekt. Greit at en sau som blir tatt bakfra kanskje lider noen overlast, men ta f.eks. en hannhund og en kvinne. Jeg kan faktisk ikke se at det er skadelig for noen. Bikkja hadde sikkert kost seg tilogmed.

Nå har vi forresten så vidt jeg vet fått på plass et forbud. Tror det kom i fjor.

Lenke til kommentar

Det er fortsatt ekkelt at noen vil ha sex med dyrene sine, da må man enten være så kåt at man går på veggen, eller ha en hærslig fettisj

 

Det er ekkelt og overgrep mener nå jeg da...blir på en måte voldtekt.

Tenk deg ei stakkars ku står i båsen sin uten noen mulighet til og stikke av. Så setter bonden en krakk bak og begynner og jokke på denne stakkars kua.

Det jeg ikke forstår er hvorfor de ikke sparker :hmm:

Men der igjen så hører man at bønder har blitt skadet, kanskje dyret bare forsvarte seg..hvem vet :ph34r:

Bedre eksempel er ei høne egentlig, hun har ikke noe måte og flykte på :cry:

 

L4r5: den der er bare ekkel :tease:

Den typiske "hunden slikke mellom beina"-historien :!:

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar

Det er fortsatt ekkelt å tenke på at det er en lov som sier at det er lov til å pule dyra sine, da må man virkelig være kåt eller ha årets særeste fetisj.

Det var ingen lov som sa det. Derimot så var det slik at vi ikke hadde noe spesifikt forbud mot dyresex. Noe som egentlig er ganske unødvendig når man kan bruke dyrevernsloven med samme effekt. Greit at en sau som blir tatt bakfra kanskje lider noen overlast, men ta f.eks. en hannhund og en kvinne. Jeg kan faktisk ikke se at det er skadelig for noen. Bikkja hadde sikkert kost seg tilogmed.

Nå har vi forresten så vidt jeg vet fått på plass et forbud. Tror det kom i fjor.

Jeg leste på en blogg i dag, at det var lov. Men det høres mer korrekt ut at det har kommet et forbud ja. Men det er fortsatt isj

Lenke til kommentar

Nei, du blir ikke smartere av å slutte å røyke, men du ER smartere hvis du slutter ;)

Ikke noe mer enn du er smartere om du ikke spiser usunn mat, ikke drikker alkohol, ikke bedriver ekstremsport, ikke utsetter deg selv for høye lyder eller ikke trener hver dag. Det er opp til individet å bedømme hva som tilfører livet betydning, og ingenting tilsier at det er noen automatikk i at livskvaliteten øker i takt med at forventet levealder stiger. Ingen er mer skinnhellige enn moraliserende ikke-røykere.

 

http://www.youtube.com/watch?v=w9ySCcnoo3c

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...