Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132

Wha? Jeg trodde ingen husket meg fra den perioden.

 

Sånn bortsett fra Skrollan.

 

(Han har jo endt opp på bondelandet nå, og henger aldri her lengre. Taper.)

Jeg savner Stian. :(

 

Han har skaffet seg et såkalt liv, Pfft.

Lenke til kommentar

Wha? Jeg trodde ingen husket meg fra den perioden.

 

Sånn bortsett fra Skrollan.

 

(Han har jo endt opp på bondelandet nå, og henger aldri her lengre. Taper.)

Jeg savner Stian. :(

 

Han har skaffet seg et såkalt liv, Pfft.

:o

Jeg nekter å tro det.

 

Forøvrig er jeg enig med Herr Brun i røykere som påtar jeg martyrrollen. Hvis folk jeg ikke kjenner begynner å kommentere røykingen min så svarer jeg med samme mynt. Litt lubben tenåringsjente som er usikker på seg selv og vil være tøff? "Du vet at overvekt er farligere enn røyking, sant?". Platinablondine med oransje ansikt? "Du puster inn flere farlige ting hver gang du bleker etterveksten enn jeg gjør i løpet av en måned med røyking". Osv.

 

Ingen grunn til å martyrere seg når man ikke har gjort noe galt.

Takk Becca :wee:

Nå har jeg noe å bruke mot Hanna neste gang hu bitcher om røykinga mi. :D

Lenke til kommentar

Begynner å bli en del kjørehistorier jeg får lest om Petter nå. Tror jeg kan prise meg lykkelig på at Peppes-turen på Hamar ikke endte i grava.

For skal du venstre i en rundkjøring, hvorfor kjøring til høyre først? :thumbup:

Jeg har kjørt alt for mange mil til å bare hatt lappen i snart 1 år :p har dog aldri vert utsatt for noen ulykker eller kommet borti noen ting. pluss at jeg har hørt at jeg kjører veldig ryddig og pent ;)

 

må jo leke litt i rundkjøringene på Hamar :D

Lenke til kommentar

Jau, det er en del som er borte gitt. Dog, jeg savner folk ifra en annen epoke en det andre gjør...phunkee,Telcontar,fondus (RIP),BBC osv osv..

Ja, hva skjedde med fondus egentlig?
Omkom i en motorsykkelulykke for en del års tid siden...2004 etter det jeg tror jeg kan huske men kan ikke si det for sikkert.
Lenke til kommentar

På en som ikke vet noe om kamp så er de 2 plassene greie, men med engang man kan litt så er de ikke så lette og treffe :!:

Og jeg hadde garantert ikke gjort deg noe..jeg hadde reagert som jeg pleier og gjøre noe folk komenterer: jeg ler :!:

Har opplevd masse slikt siden jeg alltid har sett litt anderledes ut. Foreks. som da ei 70år gammel dame kom bort og skjelte meg ut å sa "du ser ut som en skamklipt papegøye"

haha ja det er sant. nå skal ikke jeg påstå noe som helst om "hvem som hadde vunni" sånn sett, fordi det veit jeg rett og slett ikke :p men onkelen min er sterkere enn onkelen din =O

eneste jeg kommenterer på er når folk står å blåser røyk oppi trynet mitt omtrent. men da er det "unnskyld, men du kunne vel ikke gått en annen plass eller slukke røyken?"

 

nok om det. jeg vil ut! det er fint vær i dag.

Lenke til kommentar

Jau, det er en del som er borte gitt. Dog, jeg savner folk ifra en annen epoke en det andre gjør...phunkee,Telcontar,fondus (RIP),BBC osv osv..

Ja, hva skjedde med fondus egentlig?
Omkom i en motorsykkelulykke for en del års tid siden...2004 etter det jeg tror jeg kan huske men kan ikke si det for sikkert.

Åh. :/ Sucks.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...