Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg forventer at noen tar ansvar å flytter påskeaften til mandagen etter påskeaften slik at jeg får to ekstra fridager. Fint om du kan få dette ordnet i løpet av dagen. Takk

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg har fått tilbud om å jobbe mandag og tirsdag i påsken på awesome-jobb. Skal, skal ikke?
Hallo...133% overtidsbetaling på røde dager? Ja takk.
Skrevet

Min Hero er like kjapp som når jeg fikk telefonen, og programmer tar ikke særlig resurser med mindre du aktivt bruker de.

Google har selv sagt at Task Killer er meningsløst å ha på en android-telefon.

latterlig. Min hero kjører så jævlig mange unødvendige tråder i bakgrunnen at det er helt latterlig. Bruker du cam, så galleri, så litt kalender, så litt mail, så ligger alt og kjører i bakgrunnen og eter opp RAMen (omnomnomnomnomOMNOMNOMNOM). Bare se selv ^^

Task Killer er en must.

Skrevet

Feil nr. 1: RAM er til for å brukes.

Feil nr. 2: Programmer som ikke brukes legges i "dvalemodus", hvorav de bruker absolutt minimalt med systemresurser.

:p

Skrevet

Feil nr. 1: RAM er til for å brukes.

Feil nr. 2: Programmer som ikke brukes legges i "dvalemodus", hvorav de bruker absolutt minimalt med systemresurser.

:p

rart det der at jeg løper med rundt 20mb igjen, dreper jeg tasks så er jeg opp i 70.

wicked sick.

PS: scrolling i sms/tlf/bilder er treeeeeeeeeeig med 20mb igjen.

Skrevet

Hva tror du jeg fant på rommet mitt rett før jeg stakk til jobb idag?

Joda, katt som hadde hoppet inn vinduet. Fikk jaget det jævla kreket ut vinduet lynkjapt, og lukket vinduet.

Skal ikke ha noe katteurin på mine eiendeler! Om det så blir, så blir det en blodig affære.

Skrevet

Nei. Den gjorde fra seg i sengen. Heldigvis bare en tørr klump, men det er ille nok. thumbdown.gif

Hun er litt rar; var jo nettopp ute, men da hadde hun ikke tid til sånt - istedet klatret hun oppunder taket i garasjen og terget hunden...

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...