L4r5 Skrevet 17. mars 2010 Skrevet 17. mars 2010 Ja, de er tretten. Men de blir nok straffeforfulgt når de blir atten. Nei, det gjør de ikke. Det som kommer til å skje er at (hvis de er skyldige vel å merke) så vil barnevernet opprette en sak på dem. Så vil de bli tett fulgt opp med hjelpetiltak som f.eks. BUP. Mest sannsynlig blir de i hjemmet der de er nå, men er jo en mikroskopisk sjanse for at de kan havne på ungdomshjem. Det skjer mest sannsynlig ikke, med mindre det er andre ting som vi ikke vet om som spiller inn.
Sameboe Skrevet 17. mars 2010 Skrevet 17. mars 2010 I alle dager da? Hvem er så jævlig dumme at de faktisk brenner ned en hel skole? Jeg gjetter på en bunch med foreign kids.
TheKims Skrevet 17. mars 2010 Skrevet 17. mars 2010 Man må vell pælme seg i dusjen å komme seg ut litt i grå været. Masse kontor springing i dag
Mikkel™ Skrevet 17. mars 2010 Skrevet 17. mars 2010 I alle dager da? Hvem er så jævlig dumme at de faktisk brenner ned en hel skole? Jeg gjetter på en bunch med foreign kids. Your predictions, right they are.
After Dark Skrevet 17. mars 2010 Skrevet 17. mars 2010 Morgnens faste Red Bull er snart tømt. Så skal jeg komme meg nedover mot byen etter hvert.
MrLeftfield Skrevet 17. mars 2010 Skrevet 17. mars 2010 Bor du og på langhus? Hvor? errr.....uten å nevne gate: "nedi dalen" hehe
Br0dskive Skrevet 17. mars 2010 Skrevet 17. mars 2010 Bor du og på langhus? Hvor? errr.....uten å nevne gate: "nedi dalen" hehe Nede i griserompa/lillekleiva/ringen? nedi der?
Mikkel™ Skrevet 17. mars 2010 Skrevet 17. mars 2010 (endret) Ikke gråt når du har mensen, for det er jo bare blod! Endret 17. mars 2010 av Mikkel™
Sameboe Skrevet 17. mars 2010 Skrevet 17. mars 2010 Ikke gråt når du har mensen, for det er jo bare blod! Hellfuck! Han rocker!
L4r5 Skrevet 17. mars 2010 Skrevet 17. mars 2010 Hellfuck! Han rocker! Si meg... Eier du smak i det hele tatt?
Sameboe Skrevet 17. mars 2010 Skrevet 17. mars 2010 Hellfuck! Han rocker! Si meg... Eier du smak i det hele tatt? Igrunn ja, men han er så sær at han blir bra.
L4r5 Skrevet 17. mars 2010 Skrevet 17. mars 2010 Igrunn ja, men han er så sær at han blir bra. Særlig god smak har du ikke hvertfall. Du vet hva de sier. Smaken er som baken. I ditt tilfelle stinker den.
Mikkel™ Skrevet 17. mars 2010 Skrevet 17. mars 2010 Hellfuck! Han rocker! Si meg... Eier du smak i det hele tatt? Igrunn ja, men han er så sær at han blir bra. Han hadde to sanger jeg KUNNE høre på men ble jævlig fort lei...
Sameboe Skrevet 17. mars 2010 Skrevet 17. mars 2010 Igrunn ja, men han er så sær at han blir bra. Særlig god smak har du ikke hvertfall. Du vet hva de sier. Smaken er som baken. I ditt tilfelle stinker den. I forhold til de fleste andre i klassen (techno,hip-hop og listepop), så hører jeg forsåvidt på god musikk (Guns N' Roses, Gary Moore, Aerosmith, Slash's Snakepit, Audioslave ++)
Inaktivbruker_101125 Skrevet 17. mars 2010 Skrevet 17. mars 2010 I forhold til de fleste andre i klassen (techno,hip-hop og listepop), så hører jeg forsåvidt på god musikk (Guns N' Roses, Gary Moore, Aerosmith, Slash's Snakepit, Audioslave ++) Hmm. Liker hvordan du definerer din musikksmak som det ideelle.
Jarmo Skrevet 17. mars 2010 Skrevet 17. mars 2010 Jøsses! Her var det stengt. Og jeg som skulle ha meg en kopp kafe og chatta litt med mine HYGGELIGE og HØFLIGE venner..
Jarmo Skrevet 17. mars 2010 Skrevet 17. mars 2010 Read my lips: Livet er før kort til å bli fiende med noen. Og forumlivet enda kortere hvis man ikke følger etter våre retningslinjer.. En del poster med unødvendig drittkasting fjernet, inkl. svar til disse. Mvh Jarmo
L4r5 Skrevet 17. mars 2010 Skrevet 17. mars 2010 Og jeg som skulle ha meg en kopp kafe og chatta litt med mine HYGGELIGE og HØFLIGE venner.. Hvis du heller har lyst til å prate med meg så byr jeg på kakao og bursdagsboller om du kommer til Bergen. Bollene er straks ferdig å heve.
b-real Skrevet 17. mars 2010 Skrevet 17. mars 2010 In other news, jeg har klart å drepe mobilen min. Jeg trodde jeg hadde klart å drepe den sist, men da fikk jeg den av en eller annen grunn til å fungere igjen, og fungerte fint helt til den møtte asfalten i dag morres. Oh well, glad jeg forutså at den mobilen skulle skulle skiftes ut snart, så jeg har lagt av penger til ny. Hvor mange telefoner er det du har klart å ta knekken på nå det siste året egentlig? Virker som det er en et par.
Anbefalte innlegg