Mikkel™ Skrevet 15. mars 2010 Skrevet 15. mars 2010 Fikk nettopp vite at oldemor er død. Hun hadde et langt og minnerikt liv, ble 96 år. R.I.P Kondolerer Spetwols
Eplefe Skrevet 15. mars 2010 Skrevet 15. mars 2010 Jenten kan dø i en snowboardulykke. Dvs. det er selvsagt ikke en ulykke. Noen fester et reip rundt halsen hennes mens hun er kloroformbevisstløs og dytter henne utfor den svarte løypen. Kreativt! Men hvis hun er emo og vil drepe seg selv, da? Faen heller, jeg svarte på dette innlegget rett før forumet datt ned igjen, jo.Uansett: Hun kan være veldig nøye på at det skal gå bra, så hun drikker plumbo (eller noe annet giftig/farlig noe), dynker seg selv i bensin og tenner på, og hopper utfor et stup med renneløkke rundt halsen. Flammene ødelegger tauet som renneløkken er i, og hun lander i elven og det slukker bensinflammene. Kuldesjokket gjør at hun spyr opp mesteparten av det giftige hun har fått i seg. Hun svømmer mot land. Seks timer senere dør hun av hypotermia pga. det kalde vannet mot den brannskadde huden.
b-real Skrevet 15. mars 2010 Skrevet 15. mars 2010 Fikk nettopp vite at oldemor er død. Hun hadde et langt og minnerikt liv, ble 96 år. R.I.P Kondolerer. Farmor gikk bort i går, rakk akkurat å fylle 85år.
Slimda Skrevet 15. mars 2010 Skrevet 15. mars 2010 Jeg trenger tips til en kreativ måte å drepe ei jente på. I novellen min, altså. Det er faktisk helt sant. Final Destination-filmene har en rekke interessante måter å dø på. F.eks: Tømmerstokk i hodet, flyvende metallbiter fra et passerende tog, eksploderende fly, etc.
Bytex Skrevet 15. mars 2010 Skrevet 15. mars 2010 Jeg kjente aldri min oldemor eller oldefar på noen av sidene. Husker svagt at vi var på besøk hos oldemor noen ganger når jeg var bitteliten og at huset hennes var veldig fint og antikk-aktig, men that's all.
Catkin Skrevet 15. mars 2010 Skrevet 15. mars 2010 Men det var som faen, da. Forumet sviktet midt i min prat om viktige saker. Eplefe: Jeg tenke også litt på at hun skulle drikke/spise noe giftig. Ja, riktig fråtse det i seg, faktisk. Det med løkken var også en plan. Jeg tenkte først på death by hairball (som var på grensen til søt) og meat grinder (som nesten er for drøy), men jeg sparer dem til senere.
Bytex Skrevet 15. mars 2010 Skrevet 15. mars 2010 (endret) Sånn skal det gjøres. http://www.youtube.com/watch?v=5XUoYkAC5UQ Få jentene til å mistro hverandre så dreper de hverandre. (orginalplanen var å forgifte mannen som våkner etterhvert, men hun ene kommer inn og kaster i seg suppa med gift i like før dette). Endret 15. mars 2010 av Bytex
Catkin Skrevet 15. mars 2010 Skrevet 15. mars 2010 Jeg har sett Battle Royale en god del ganger, Bytex. Den er koselig på en sær måte.
Bytex Skrevet 15. mars 2010 Skrevet 15. mars 2010 (endret) Vedder på du ikke har sett den på kino. Det har jeg. Saga Kino viste den faktisk. Det var ENDA kulere. Har du forresten sett hvor VANVITTIG mange tegneseriebøker som er laget etter filmen? Endret 15. mars 2010 av Bytex
Catkin Skrevet 15. mars 2010 Skrevet 15. mars 2010 Vedder på du ikke har sett den på kino. Det har jeg. Saga Kino viste den faktisk. Det var ENDA kulere. Har du forresten sett hvor VANVITTIG mange tegneseriebøker som er laget etter filmen? Eksen min hadde en ganske stor samling med det, ja. Jeg hadde tenkt til å lese noe av det, men det ble aldri noe av. Burde jeg gjort det?
Bytex Skrevet 15. mars 2010 Skrevet 15. mars 2010 No idea..virker som alt for mange bøker til at jeg orker å begynne på en. Da "må" man jo lese resten også. Problemet er at serien dekker sånn 2 hyllemetre på Outland, 199,- for hver bok. Riiight.
L4r5 Skrevet 15. mars 2010 Skrevet 15. mars 2010 Må bare fiske litt selv om det egentlig ikke er lov. Ser du på The Pacific? Kjenner du navnet på noen dokumentarer som omhandler hendelsene i serien? Da bør du poste her: https://www.diskusjon.no/?showtopic=1213154
Bytex Skrevet 15. mars 2010 Skrevet 15. mars 2010 (endret) Meh, 1-2 gang i mnd når jeg er innom Oslo på vei til kompisen min på Oppsal. Men det endrer seg jo ikke SÅ mye fra mnd til mnd. Er en liten outland i Drammen også forresten Tar liksom den faste runden Spaceworld storgata, neo-tokyo, outland, game, gamestop. Endret 15. mars 2010 av Bytex
Catkin Skrevet 15. mars 2010 Skrevet 15. mars 2010 Jøss, i drammen, faktisk. Er utvalget noe tess, da? Jeg er glad jeg bare bruker en halvtime inn til Oslo. Er faktisk ikke så ofte på Outland lenger, dog. Men kjekt å ha muligheten.
Bytex Skrevet 15. mars 2010 Skrevet 15. mars 2010 Ja de har fått plass til utrolig mye på så liten plass. Se for deg den bakerste bokseksjonen på oslo s. Det er hele butikken i Drammen. Men det er stappet inn hyller overalt. De har mest bøker, men også diverse småting og en liten hylle classic horror DVD'r. Og masse tegneserier såklart. Skikkelig type "the comics store" i Big Bang Theory.
After Dark Skrevet 15. mars 2010 Skrevet 15. mars 2010 Har tatt noen øl og skal snart gå i gang med nattmaten. Resten av uken skal bli hvit har jeg bestemt meg for. Blir underlig...
L4r5 Skrevet 15. mars 2010 Skrevet 15. mars 2010 Og jeg lurer på å stå opp og ta et par øl til før jeg skal natte helt.
Anbefalte innlegg