Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg kikka på den første sesongen av det amerikanske PH når det gikk, det var brutale saker. Amerikanerne var bitchy og slemme med hverandre konstant, og det var alltid grining i en eller annen episode. Og de store buffa sportsgutta ganga opp mot nerden (som kom på 2. plass til slutt" og fant på ting som at hele USA ville hate ham hvis han stemte ut noen av dem.

Mye mere drama, her er det bare fyllefest, noen roter med room mate til noen andre, også krangler de om det og griner. Det endte med en drapstrussel fra en tidl. utstemt som kom tilbake for å "hevne" seg på at han ble utstemt og separert fra kjæresten sin i huset. Så han ble diska på nytt..cue mere grining og hatmeldinger.

Endret av Bytex
Skrevet

Men hva er det som er galt da? Får du ikke helt til å mekke det du skal?

Nei, jeg gjør ikke det. Tenkte det skulle gå lett å forlenge turntablen min, men neida.

Og nå har jeg funnet ut at jeg er nødt til å mekke nye teksturer, rendre ut de på nytt og så slenge sammen ny og gammel render i After Effects. :p

Hvorfor hater Autodesk Maya 2010 meg?

Fordi det vil at du skal bruka 3ds?

Det får vi ikke. :p

Skolen krever at vi bruker Maya. Enten 8.5 eller 2010. Jeg foretrekker 2010.

Hva med 3D-MAX. Eksisterer det lenger?

Beats me.

Skrevet

Media og kommunikasjon my ASS! Lærerene klarer jo ikke å oppdatere hjemmesiden en gang.. Inkompetente nisser er de hele gjengen.. :nei: Jaja, får skylde på det når jeg sier at jeg ikke fikk øvd på gymprøven imorgen..

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...