Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Var det ikke slik at du arvet en hel del bøker?

Hvorfor leser MSN/Bing denne tråden?

Fordi det er spideren dems som indekserer tråden. ;)

Endret av Señor Bukkake
Skrevet

Var det ikke slik at du arvet en hel del bøker?

Hvorfor leser MSN/Bing denne tråden?

Fordi det er spideren dems som indekserer tråden. ;)

Jo, ca 10. - 11.000 bøker.

Så har jeg vel 1000 - 2000 selv.

Samt at mamma og pappa har kanskje rundt 1000 til sammen.

Skrevet

wow. Digg og værra tilbake! Pcen min gid das hellvete for 1 uke sia, så nå har jeg mekka sammen en reserve pc så lenge.

haha lol det sa bare POFF i strømforsyninga, så begynte det og ryke noe jævli, så blei det helt svart på rommet. :!:

Lurer litt på hvorfor strømforsynga plutselig tok kvelden. Har aldri vært noe problem. 350 W. Kjører 2 hardisker på den, 2 dvdrom og gforce 9600. Noen som veit hva som kan ha skjedd eller ? Så prøvde jeg broren min sin strømforsyning. Den var kun på 300. Så jeg satt på pcen og gikk ned for å mekke mat. Så kjenner jeg en eller anna helvetes brent lukt. Så løper jeg opp. Æujjj.. Det var den strømforsyninga. Noen tips til en ny ? Burde jeg kjøpte 400 W da ?

Skrevet (endret)

Kapasitet er ikke alltid løsningen for en god PSU..

Du bør holde deg unna strømforsyninger til 200kr og rundt billig' greier.

Kjøp deg en Corsair, troverdige.. ;)

Eller slå på stortromma og kjøp en Enermax revolution 85+ eller hva det nå het..

www.trommelyd.no

Endret av Möllers Tran
Skrevet

Okæj. Takk for tipset! Skal få kjøpt meg en orntlig nå!

Fakk ass! Jeg sparer til USA reise, men trur ikke sparekassa veier et jevla gram mere. Er jo noe jeg må bruke penger på hele tia. :dontgetit:

Skrevet

Etter planen skulle jeg ha klart å spart opp rundt 15 000 siden August. Jeg har klart 3000 :p. Kommer nok ikke til å bruke mer en 5 - 10k på ny bil, selv om jeg trodde jeg skulle klare å skrape sammen 50k.

Skrevet

Her var det ikke mye aktivitet, nei...

Pleier gjerne å gå 2-3 sider på 10 minutter, ser ikke ut til at det er den farta akkurat nå, nei.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...