Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Egil: Det er gutten sin. Må si at Blue Shift var den dårligste av alle tilleggspakkene. :/

 

God ettermiddag, b-real. På jobb igjen?

Er evigheter siden jeg runnet tilleggspakkene til HL1, det frister for en update egentlig :D

 

Ikke noen offisiell dato enda, nei. Men det tviler jeg på vi får før det plutselig er klart. Derimot så har folk på innsiden kommet med hint om at de begynner å nærme seg noe jævlig nå. Uansett så sa de jo i mai i fjor at de satsa på å få det ferdig i løpet av 2009. Finner ikke link akkurat nå, men var vel i november eller begynnelsen av desember de gikk ut og sa det at de ikke kom til å rekke den fristen, men at de begynte å nærme seg ferdig. Så jeg regner med det vil komme før dette årets slutt hvertfall. :p

(Og den som nevner noen sammenligning med Duke Nukem Forever nå vil jeg daske litt rundt med en stor torsk.)

duke.jpg

 

Spank me with your torsk plix!

 

Hadde jo bare vært jævlig sweet hvis de fikk til release i år.

 

 

Lenke til kommentar

Så mye for raskt internet når en ikke kan bruke steam å koble til en gang.

Nå er det nummeret før jeg resetter den routeren og åpner porter her,nå er jeg forbannet.

Det er tydeligvis farlig å gi kundene tilgang til routeren, så da må man be dem om å åpne portene for deg. Får håpe du ikke har Powertech, da. Prøvde å resette faenskapet en gang, men selv da ville den ikke gi meg tilgang. o_O

Endret av Señor Bukkake
Lenke til kommentar
Så mye for raskt internet når en ikke kan bruke steam å koble til en gang.

Nå er det nummeret før jeg resetter den routeren og åpner porter her,nå er jeg forbannet.

Det er tydeligvis farlig å gi kundene tilgang til routeren, så da må man be dem om å åpne portene for deg. Får håpe du ikke har Powertech, da. Prøvde å resette faenskapet en gang, men selv da ville den ikke gi meg tilgang. o_O
Nei nei, er han som står for betalingen for nettet her i kollektivet som har satt sperring på så og si alt av porter så så ille er det nok ikke.

 

  • 23/tcp open telnet
  • 80/tcp open tcpwrapped
  • 8085/tcp open tcpwrapped
  • 53/udp open domain
  • 67/udp open|filtered dhcps
  • 161/udp open snmp SNMPv1 server (public)
  • 520/udp open|filtered route
  • 1900/udp open upnp?

Ikke så mye å skryte av mao ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...