Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hører på Dire Straits og prater med folk på msn, har litt lyst til å bli trøtt så jeg kan sove. Men sov 4 timer midt på dagen i dag så kan bli litt vanskelig. Ellers så planlegger jeg litt til TG og laster ned 4. sesong av Heroes.

Også laster jeg opp en film fra TS #2

Endret av Nopros
Skrevet

Satt på bussen tidligere i kveld og bak meg satt det to kaklehøns som snakket relativt høyt. Greit nok, brydde meg lite, satt og så ut vinduet og drev i mine egne tanker. Plutselig får jeg med meg at en av de spør den andre om hun vet når Ica stenger, er det 21 eller 22? De konkluderer med at ingen har peiling, og at det sikkert er kl 21. Jeg vet at Ica stenger kl 23, og kan klare opp saken for de på 1-2-3.

Skal man si noe, eller skal man drite i det?

Skrevet
Satt på bussen tidligere i kveld og bak meg satt det to kaklehøns som snakket relativt høyt. Greit nok, brydde meg lite, satt og så ut vinduet og drev i mine egne tanker. Plutselig får jeg med meg at en av de spør den andre om hun vet når Ica stenger, er det 21 eller 22? De konkluderer med at ingen har peiling, og at det sikkert er kl 21. Jeg vet at Ica stenger kl 23, og kan klare opp saken for de på 1-2-3.

Skal man si noe, eller skal man drite i det?

Er de sånne som snakker om alt og snakker i et par timer i strekk uten å trekke pusten kan du godt si ifra.
Skrevet

Og alikevel er det rart at det er Israel som får oppmerksomheten når de bedriver mer elendighet enn noe annet land...

Da var vi tilbake på dette med snevert syn på verdenspolitikken, da.
Skrevet

Og alikevel er det rart at det er Israel som får oppmerksomheten når de bedriver mer elendighet enn noe annet land...

Da var vi tilbake på dette med snevert syn på verdenspolitikken, da.

Det finnes ikke en positiv ting å si om Israel!

Men det kan like godt tas i tråden i Politikk og samfunn.

Egosentriske nyheter er kos da.

Hva tenker du på?

men nå skal jeg gå og kokkelere. :D

Gjest Slettet+6132
Skrevet

Sånn, da var vekkerklokka skrudd på og jeg tror jeg skal finne senga.

Jeg hater å ha ødelagt døgnrytme, og planer i morgen som tilsier at jeg ikke kan sove hele dagen i morgen.

Skrevet

Hva er planene dine som ødelegger i morra?

Det jeg hater selv er at jeg har en økonomi som ikke tillater meg å bli kadese dritings borte vekk i dag.

Jeg hadde råd til fire halvlitere av billigste sort. Det var alt. Og det er nok til å få meg til å føle meg påvirket, men ikke full. Kjipt er det. Jeg er fanget i en limbo. Mellom påvirket og full. :(

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...