Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b
Skrevet

øy, nytt portal spill :wee: kos

Og det får coop. :D

http://www.gamestop.com/Catalog/ProductDetails.aspx?product_id=77276

Haha. Klassiker det å annonsere spill med features og lanseringsdato før noe som helst er kunngjort. Verste er at folk har vel allerede forhåndsbestillt i fleng.

Når gamestop er så dumme burde de egentlig få lassevis med klager og kompanseringskrav mot seg når de som allerede har forhåndsbestillt ikke mottar eksemplarene sine på angitt dato.

Skrevet (endret)

Haha. Klassiker det å annonsere spill med features og lanseringsdato før noe som helst er kunngjort. Verste er at folk har vel allerede forhåndsbestillt i fleng.

Når gamestop er så dumme burde de egentlig få lassevis med klager og kompanseringskrav mot seg når de som allerede har forhåndsbestillt ikke mottar eksemplarene sine på angitt dato.

Vel. Virker som gamestop har litt insideinfo. Gameinformer, som er heleid av gamestop, var de første som annonserte Portal 2 i da. De var ca. 10 min tidligere enn Steam selv. Antagelig så var det litt rot med samkjøringen der.

Shippingdatoen hos gamestop er visstnok bare en "placeholder" btw.

Endret av L4r5
Gjest Slettet-77do0b
Skrevet

I så fall håper jeg virkelig at informasjonen stemmer. Co-op høres intet mindre enn fantastisk ut. :D

Skrevet

Skulle hatt tak i en rimelig Woodlandcamo-bukse. (Ikke spør hvorfor.)

Noen tips til noe sted de selger det (i fysisk butikk) i Bergen?

Skrevet (endret)

Gå til en butikk som selger jaktutstyr? XXXL eller hva de nå heter. ALL SPORTS UNITED RAH RAH-folkene.

Åja, vent, rimelig. Militærutsalg?

Endret av Zealuu
Skrevet

Lite CS gaming i kveld ja. Får ikke spilt av sanger i Spotify, nettet er så tregt så den tar det som om jeg ikke har nett. Ikke har jeg premium så jeg får brukt offline mode heller, huff.

Skrevet

L4r5: Ebay!

Sitter og ser der nå. Men problemet der er leveringstider. Rimelig er det hvertfall. Det er et pluss.

Hvis du er villig til å bruke litt penger på shipping så er jo denne rimelig grei. Internasjonal leveranse på 2-3 dager?
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...