Mchansern Skrevet 5. mars 2010 Skrevet 5. mars 2010 Naila samfunnsfagsfremføring som faen. Vi var 3 stk på gruppa. De to andre noobsa skulka selvfølgelig i dag så da måtte jeg har fremføring alene. Jeg hadde ikke øvd eller sett over noe av stoffet før jeg gikk opp og fremførte. Jeg snakket fritt om det jeg kunne fra før og fikk en klar 6`er. Prodigy /out.
After Dark Skrevet 5. mars 2010 Skrevet 5. mars 2010 (endret) Ville ikke være en combobreaker, men siden du insisterer... Insisterer ikke på noe som helst, men hvorfor ikke: Endret 5. mars 2010 av Glimti
NikkaYoichi Skrevet 5. mars 2010 Skrevet 5. mars 2010 Har prøvd flere nettlesere på den stasjonære også uten hell. Blir så forbanna når det er ingen ting som tilsier at det ikke skal funke, men alikevel kommer jeg ikke inn. Ikke at jeg er avhengig av facebook, og jeg hadde blitt like forbanna uansett hvilken nettside det hadde dreid seg om. Nå ser det forresten ut til at det likevel er begrenset til nettleseren og jeg mistenker at det er i forbindelse med synkroniseringa til Opera som gjør at det tuller seg til. Jeg stemmer for PEBKAC. Alle som er enige rekk hånda i været. \o
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 5. mars 2010 Skrevet 5. mars 2010 (endret) Morroklumpen. Men i dette tilfellet skal jeg vedde ei helflaske med valgfritt på at det ikke er så. Forøvrig særdeles nysgjerrig på hva du mener som kan være brukerfeilen her? Å logge inn med IE funket, men ble automatisk logget ut etter noen få minutter igjen. Endret 5. mars 2010 av Slettet-77do0b
Slimda Skrevet 5. mars 2010 Skrevet 5. mars 2010 Det er helg søtnosene mine ;D Ikke helt. Har ikke tatt backup på jobb ennå, og har fortsatt noen ting som må bestilles/fikses.
After Dark Skrevet 5. mars 2010 Skrevet 5. mars 2010 Det er faktisk noen hyggelige lærere her på bruket "Hyggelig" og "lærer" motsier seg selv!
Llandari Skrevet 5. mars 2010 Skrevet 5. mars 2010 HAR LYST PÅ GRØNN BRUS! Du kan få den grønne, så tar jeg den andre (Måtte quote bilde for å få frem poenget her)
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 5. mars 2010 Skrevet 5. mars 2010 (endret) Så absolutt ikke. Det finnes en masse hyggelige lærere. Det faktum at de i det hele tatt gidder å undervise lassevis med drittunger som er på en skole, kvalifiserer til hedersmedalje i gull. Endret 5. mars 2010 av Slettet-77do0b
After Dark Skrevet 5. mars 2010 Skrevet 5. mars 2010 Så absolutt ikke. Det finnes en masse hyggelige lærere. Det faktum at de i det hele tatt gidder å undervise lassevis med drittunger som er på en skole, kvalifiserer til hedersmedalje i gull. Har fått inntrykket av at de gjør det nettopp fordi de vil styre og bestemme. At de gjør det for å være hyggelig er hinsides all fornuft.
b-real Skrevet 5. mars 2010 Skrevet 5. mars 2010 http://www.youtube.com/watch?v=RIJICVkbyyM Kinda like. Men Willis? WTF?
Eplefe Skrevet 5. mars 2010 Skrevet 5. mars 2010 Herse og bestemme? Det tviler jeg sterkt på at noen lærere har behov for. Da kan man heller utdanne seg til feltmarskalk eller noe. Lærere er der for å lære vekk ting. At de kanskje tar hardt i med anmerkninger og lignende på drittunger som prøver å gjøre jobben deres vanskelig for dem har jeg ingenting annet enn respekt for. Vi har f.eks. en i politikklassen som skal ta Gaza-konflikten inn i alt vi snakker om. Nord-Korea? MASSE paralleller til Gaza. Menneskerettigheter generelt? Eneste stedet de brytes er visst Gaza. Menneskerettighetskonvensjonen som Israel har ratifisert? Hun LO. "HAHA, Israel egenhendig er jo grunnen til at FN burde kunne frata land suvereniteten sin! De bryter jo ca. ALLE punktene". Jeg hadde dønn seriøst lyst til å facestabbe henne. At læreren til slutt begynte å konsekvent gi henne anmerkning når hun åpner kjeften uten å ha rakt opp hånden (og dermed er 1000x strengere med henne og det å snakke uten hånden oppe enn resten av oss) respekterer både jeg og resten av klassen til det fulle - ja, vi er tilogmed takknemlige.
Anbefalte innlegg