Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Farmor er noen og åtti og mormor er noen og nitti, både farfar og morfar er døde, men både farmor og mormor har stor omgangskrets, så de er sjelden alene.

Jeg ringer og prater med farmor nå og da, og er og besøker henne i Stavanger flere ganger i året, mens resten av familien tar seg av mormor og er ute hos henne i ingenmannsland titt og ofte.

Skrevet

Hmmm... bare jeg som har foreldre som er nesten 60? :p

Nå har jeg riktignok to brødre over 30 år, og en på 28 riktignok.

Mje. Har ei venninne som har en mor som akkurat fylte 60 år.

Mammaen min blir dobbelt så gammel som meg i år, om jeg ikke husker helt feil.

Gjest Slettet-77do0b
Skrevet

Fantastisk sammensetning av Dagbladet:

post-136301-1267647526,1827_thumb.jpg

Skrevet

Til hjernen min når den fikk ideen om å plassere både Vault boy og Mario så nærme albuen min: Fuck you.

Jeg er hjemme etter litt mer enn tre og en halv time i tatoveringsstolen og så middag hos kjæresten sin mamma og jobb. Nå skal jeg bare slappe av og se Being Human.

Skrevet

Nopros: Hei! Studerer psykologi, ja, men har det ikke som hovedfag. :) Kom inn på psykologistudiet ved NTNU, men jeg valgte pedagogikk (hovedfaget mitt) i stedet. Nå studerer jeg bare psykologi for å få litt ekstrakompetanse, og kun i ~6 måneder.

Skrevet

hehe jo jo det kan nå godt hende det. trudde egentlig det bare blei kalt for hockey.

nå er jeg litt lei av å være snørrete, ettersom det er nok slim til å fylle et badekar, om man så skulle ønske det.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...