Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hverken drømmehagen eller teletubbiene gikk på tv på starten av 90-tallet, så må si meg uenig der. De seriene er definisjonen på mislykket syrerus. Glad jeg vokste opp med Tintin, Ducktales og Flukten fra dyreskogen. Kvalitet.

Jeg har ikke sagt at det ikke er noe kvalitet fra den tida. Men Gullars sier det meste. Jeez.

Ikke kødd med Gullars!

Eggskal rømme xD

Skrevet

Hei hei, ikke kødd med Cown and chicken. Awesome. Foreldre uten overkropper, feite djevler med bar rumpe. Ah, det var tider.

Nei, fy faen. Cow and chicken er grusomt. Rumpa til djevelen er bare fæl. Jeg hadde satans mange mareritt om den serien da jeg var liten.

Her i huset blir det kyllingburger i dag. Nomnom. :wee:

Gjest Slettet+5132
Skrevet
For å ikke snakke om Cow and Chicken. :ermm:

Hei hei, ikke kødd med Cown and chicken. Awesome. Foreldre uten overkropper, feite djevler med bar rumpe. Ah, det var tider.

Epic.

Rumpa til djevelen er bare fæl. Jeg hadde satans mange mareritt om den serien da jeg var liten.

Pingle. :wee:

Skrevet
Må si du er litt av en stråmann :)
Og det sier du... :roll:
Ja det sier jeg for når du tillegger meg meninger som jeg ikke har så er jo det rimelig definisjonen av hele greia. Men for all del, forklar deg, jeg lytter mer en gjerne :wee:

Ja, det sier jeg fordi det er du som framstår som nedlatende.

Vel, jeg jobber på kundeservice og skal egentlig lytte til kunder som ringer inn. Det er selvsagt litt kjipt når jeg har øreverk og litt feber. Ikke har de noen arbeidsoppgaver til meg utenom det heller, så da blir det å prøve å finne på ting selv..

Jobber ikke du som lærer?

Hverken drømmehagen eller teletubbiene gikk på tv på starten av 90-tallet, så må si meg uenig der. De seriene er definisjonen på mislykket syrerus. Glad jeg vokste opp med Tintin, Ducktales og Flukten fra dyreskogen. Kvalitet.

Jeg har ikke sagt at det ikke er noe kvalitet fra den tida. Men Gullars sier det meste. Jeez.

Ikke kødd med Gullars!

Eggskal rømme xD

Det eneste jeg husker med Gullars. Men den er god og. :D

Skrevet (endret)

Noen som husker en serie, som var en fyr. Fugl kanskje ? Som tok opp problemer i samfunnet, og ja ga oss info osv. F.eks hva som ville skjedd om et atomkraftverk eksploderte, han var rosa tror jeg.Noen som husker en serie, som var en fyr. Fugl kanskje ? Som tok opp problemer i samfunnet, og ja ga oss info osv. F.eks hva som ville skjedd om et atomkraftverk eksploderte, han var rosa tror jeg. Jeg kunne nesten dødd for og få sett det igjen / fått det på tv igjen. Klarer bare ikke huske va serien het. Den gikk på fox kids.

http://www.youtube.com/watch?v=E2WdMYbHgAk

Albert Says... Nature Knows Best.

Het kanskje Albert sier/Naturen vet best eller noe slikt på norsk.

Denne serien var en av mine favorittserier på Fox Kids :)

Fant dessverre bare finsk, men det får gå!

Endret av --Volvo850--
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...