Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-77do0b
Skrevet

Har ikke helt peiling på hvordan det fungerer det der, så foreløpig har jeg søkt på forkurs og almenn påbygg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hater at folk sender sånne "hei, nå er vi på Grand Canaria i sol og varme..håper dere har fint vær der hjemme"

FU! Pakk meg heller i en koffert og ta meg med!

Gran Canaria? Synonymt med storsvette fleskeberg på 60. Der er de i minimum 6 måneder og fullstendig kaprer alt av liv og mat som er å suge opp. Det er heller ikke snakk om ett par, men uendelig med par, ofte med familier fra Kuwait til Østerrike."Vil du ha en svett pannekake til den smeltede iskremen din som er infisert med klamme fingeravtrykk etter pensjonister fra Kuwait?" NEI! Den er infisert med klamme fingeravtrykk etter pensjonister fra KUWAIT. Ikke nok med det, men selv på vanlige strender oppfører de seg som om de skulle vært en nudist-strand med å vise 105% av huden de har tilgjengelig på kroppen. De svære bh-ene virker som små øye-lapper når de lener seg over solsengen din og spør om du kan balsamere den fettete ryggen deres inn med solfaktor 85. Etter du har blitt tvunget til det, gjentatte ganger, valser det plutselig 45000 kritthvite flodhester rundt på strendene og igjen fullstendig kaprer alt av ressurser og plass. "Er dette vaniljeis?" NEI, det er sjokoladeis, men den er smurt inn med pensjonist-solkrem av faktor 85 fordi de har stått ved iskremboksen i 53 minutt uten å ha fått bestemt seg.

Nei, som de sier i reklamen: "Kan vi ikke bare være hjemme da?"

Endret av Wiciwato
Skrevet (endret)

Hmm.. Da setter jeg lærling øverst. Får jeg spørre "sjefen" der jeg er utplassert om de har mulighet i morra ^^

Det funker vel å "bare droppe ut fra" Vigo sin hjelp hvis man får plass på egenhånd?

Endret av StudioARE
Gjest Slettet-77do0b
Skrevet (endret)

Slenger på en fagskolesøknad i samme slengen. Så lenge jeg lar være å hake for "automatisk ja til tildeldt studielpass" så kan jeg vel bare takke nei til plassen dersom jeg får noe senere? :hmm:

Mange år siden jeg har søkt skole nå.

...eller det ikke var så mye fagskoleutdanning som var relatert til IT.

edit: Faen så jeg roter. Nå fant jeg to gett.

Endret av Slettet-77do0b
Skrevet (endret)

Wiciwato har skjønt det. Syden er pensjonisthelvete med sure norske pensjonister som klager over at personalet på lokalbutikken ikke snakker norsk eller har brunost. Og at de pokker spanjolene ikke kan respektere at de feirer 17. mai. Når de ikke velter seg rundt på strendene i bittesmå badedrakter så man blir blendet av å se på dem.

Endret av Bytex
Gjest Slettet-77do0b
Skrevet

Det samme var faktisk tilfellet for Hurghada i Egypt også. Feite tyskere med stringtruse og da snakker vi om mannfolka.

Gjest Slettet+5132
Skrevet (endret)

Det funker vel å "bare droppe ut fra" Vigo sin hjelp hvis man får plass på egenhånd?

Jepp, men tror de liker å få beskjed om du har skaffa plass selv, så slipper de å gjøre noe mer og saken er utav verden (ikke at de gjør så mye, de sender vel bare papirene dine ut til forskjellige bedrifter).

Dere som har vært i lære/skal søke: Noen gode tips til en som skal søke læreplass? (regner egentlig med å få standardsvar men må jo spørre).

Endret av Slettet+5132
Gjest Slettet-77do0b
Skrevet (endret)

Vedr. fravær så tjente jeg i alle fall på å være ærlig og si ifra at det rett og slett var skulk på grunn av at jeg var lei av skole. Samtidig hadde jeg også jobbet en del under skolegangen og i sommerferier som var verdifulle å vise til.

Men som sagt; vær ærlig, (vær tro og vær alltid god!).

edit: Argh! Har themet til Dr.Who på hjernen.

Endret av Slettet-77do0b
Skrevet (endret)

Så grusom irriterende Vigo sine sider er... Får plutselig opp kontaktlærer fra media på førsteåret... Masse rare spørsmål og rar "bekreftelse??" på at jeg velger forskjellige ting.. uuughh...:thumbdown:

In other words: Nothing new.

Endret av StudioARE
Gjest Slettet-77do0b
Skrevet

Blir aldri trøtt i kveld. La meg for to timer siden og sto opp igjen. Har spist 3 Valerina Forte som vanligvis pleier å funke for mitt vedkommende, men den gang ei.

Gjest Slettet-77do0b
Skrevet

Funker ikke for mitt vedkommende ettersom da våkner nok dama og blir sur :p

Eventuelt kunne jeg jo alltids tatt på headsettet. Trådløst vel og merke :woot:

Urelatert forstyrrende saker.

Skrevet

Fant den for real nå.

Rainymood.com var den som ble linket til :]

Ohh..bookmarked som fy. Jeg sover helt jævlig godt i uvær.

Lagt til som bokmerke her også ja, får se hvor ofte den blir brukt.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...