Datasmurf Skrevet 24. februar 2010 Skrevet 24. februar 2010 Hvorfor ser vindmølla di så glinsende ut? Husker samme effekten var på den lekka Half-Life 2 versjonen. Alt "glinset" sånn helt merkelig pga overbruk av en eller annen effekt. Specular maps. Det er et helvete å få rett. Det vises ikke sånn generelt, men setter du lys på det, gir det genskinn. Jeg har litt for mye av det her og der, men det sku jeg få hjelp med til å fikse, eller vi kan bare si at det er "magi". Vindmølla står allerede på ei svevende øy som er en rest av jorda da den sprengtes i sekstenhundre og den tida, så vi tillater oss å ha litt magi her og der. Vi har et luftskip og et kassaapparat drevet av noe "elektrisitet-lignende greier" også.
Deadringer Skrevet 24. februar 2010 Skrevet 24. februar 2010 (endret) Kjeften, jeg sto opp 04:45 for å dusje og dra på jobb 05:30 O_O edit: WHY WOULD YOU DO THAT TO YOURSELF?!?!?! Endret 24. februar 2010 av Nyhus
Slimda Skrevet 24. februar 2010 Skrevet 24. februar 2010 Noen folk har jobb. Småunger som deg skjønner ikke sånt.
NikkaYoichi Skrevet 24. februar 2010 Skrevet 24. februar 2010 Hvem er det egentlig som er så dumme at de drar på jobb 05:30? Jeg synes det er mer enn tidlig nok å dra på jobb klokka 07:03. :!:
Slimda Skrevet 24. februar 2010 Skrevet 24. februar 2010 Jo tidligere på jobb, jo tidligere hjem. Jo tidligere hjem, jo mer tid til moro.
NikkaYoichi Skrevet 24. februar 2010 Skrevet 24. februar 2010 Jo tidligere på jobb, jo tidligere opp - raskere trøtt, sinna og sur. Mindre tid til moro.
Deadringer Skrevet 24. februar 2010 Skrevet 24. februar 2010 Noen folk har jobb. Noen folk kan lese: Kjeften, jeg sto opp 04:45 for å dusje og dra på jobb 05:30 Spørsmålet var hvorfor han orker å stå oppp så tidlig, ikke hvorfor. Bitch.
Perrern Skrevet 24. februar 2010 Skrevet 24. februar 2010 God morgen folkens. Nå er jeg midt i vinterferien, og må vel starte å tenke på å skrive historie og filosofi oppgaven min om rennessansen snart. Skal jo være levert 2 mars.
Datasmurf Skrevet 24. februar 2010 Skrevet 24. februar 2010 Woo! Jeg fikk bevist et poeng til min mac-frelste lærer Da ting så som så ut på laptopen min, mente han at alt ville bli bedre om jeg kjørte det opp på en av "super-macene", som sagt så gjort, og det ser enda verre ut.
Bytex Skrevet 24. februar 2010 Skrevet 24. februar 2010 (endret) Har nok ikke noe valg enn å begynne 06:00. Vi jobber skiftarbeid, 3 skift. Dagskift (06-13:30) kveldsskift (13:30-22:30) nattskift (22-06) Så når skiftet startet 06 må jeg jo nødvendigvis komme meg i siget 05:30. Der jeg er nå bytter jeg mellom dag og kveldsskift hver uke, så annahver uke kan jeg ligge og dra meg til 12 da Endret 24. februar 2010 av Bytex
b-real Skrevet 24. februar 2010 Skrevet 24. februar 2010 rise and shine, mr freeman.My thoughts exactly.Kjørte igjennom HL2+Ep1&2 her i forrige uke. Kos som fy. Jeg har alltid syntes at hals/buff ser litt shabby ut, jeg. Så for dem som driter hva de har på seg, så lenge det er komfortabelt og praktisk er det vel supert. Du er shabby. Hoho...nå tror jeg ikke du vet hva du begir deg ut på.
b-real Skrevet 24. februar 2010 Skrevet 24. februar 2010 Soldatene fryser under «Cold Response Bare elsker måten han automatisk sier "Gjenta?" når han ikke hørte spørsmålet. Faen så hjernevasket en blir
Herr Brun Skrevet 24. februar 2010 Skrevet 24. februar 2010 Hoho...nå tror jeg ikke du vet hva du begir deg ut på. Dis weel be fønn! Soldatene fryser under «Cold Response Bare elsker måten han automatisk sier "Gjenta?" når han ikke hørte spørsmålet. Faen så hjernevasket en blir Det gjør jeg fortsatt. Får kommentarer på det hele tiden
After Dark Skrevet 24. februar 2010 Skrevet 24. februar 2010 Spørsmålet var hvorfor han orker å stå oppp så tidlig, ikke hvorfor. Bitch. Jeg ville heller sagt: Spørsmålet var hvordan han orker å stå opp så tidlig, ikke hvorfor.
Datasmurf Skrevet 24. februar 2010 Skrevet 24. februar 2010 Fy søren! Jeg klarer ikke se meg mett på denne 3D-modellen! Hammerburst: Wireframe Håper jeg en dag klarer å lage noe like detaljert, og jeg håper hu en dag får teksturert den!
After Dark Skrevet 24. februar 2010 Skrevet 24. februar 2010 Hvordan har du fått sånn interesse for 3D? Etter å ha sett Avatar?
b-real Skrevet 24. februar 2010 Skrevet 24. februar 2010 Soldatene fryser under «Cold Response Bare elsker måten han automatisk sier "Gjenta?" når han ikke hørte spørsmålet. Faen så hjernevasket en blir Det gjør jeg fortsatt. Får kommentarer på det hele tiden Det går av med tiden men dukker opp til tider at jeg avslutter telefonsamtaler med "slutt fra 9" eller noe annet random som ingen skjønner Hvordan har du fått sånn interesse for 3D? Etter å ha sett Avatar? Frankly, jeg tror du er litt enveiskjøring til Bærum nå..
b-real Skrevet 24. februar 2010 Skrevet 24. februar 2010 Vet du ikke hva å lage enveiskjøring til bærum vil si? *fnis*
Anbefalte innlegg