Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Har unngått å kjøpe øl i dag. :new_woot: Har riktignok fire flasker igjen i kjøleskapet, men tror jeg skal droppe å drikke dem.

Visst du har stålkondis syns jeg du skal dele. Ble forbigått av en som ihvertfall var over 60. Men han hadde ikke over 20kg i overlast å drasse på.

Du vet da at rever er vant til å bevege seg mer enn mennesker så slutt å syt.

Endret av Glimti
Gjest Slettet+6132
Skrevet

Enten så har jeg vokst fra forumet, eller så har brukermassen endret seg. Uansett så tror jeg at jeg skal trekke meg unna OT-kategoriene. Har bedre ting å bruke tiden min på.

Jeg skjønner deg godt.

Skrevet

Har unngått å kjøpe øl i dag. :new_woot: Har riktignok fire flasker igjen i kjøleskapet, men tror jeg skal droppe å drikke dem.

Visst du har stålkondis syns jeg du skal dele. Ble forbigått av en som ihvertfall var over 60. Men han hadde ikke over 20kg i overlast å drasse på.

Du vet da at rever er vant til å bevege seg mer enn mennesker så slutt å syt.

Syter ikke. Fikk min øl så jeg er fornøyd.

Hadde lett klart å springe fra gamlingen hadde jeg ikke begynnt å røyke når jeg var 14 :thumbup:

Skrevet

Viljen var det itt no feil med. Ville hjem fortest mulig fordi det er bikkjekaldt ute. Var kun kondisen det sto i

Viljen var det itt no feil med. Ville hjem fortest mulig fordi det er bikkjekaldt ute. Var kun kondisen det sto i

Skrevet

20 kilo er da ingenting! Da jeg gikk på FHS pleide jeg å dra med meg stasjonæren hjem. 17 kilo i armene, 10 kilo på ryggen. win

Skrevet (endret)

det sier du alltid :p

I know. :p

Peil på bump mapping? Jeg sliter som fa'n, selv med tutorials. Hovedsaklig fordi Maya ikke vil samarbeide. -_-

jeg har peiling på seiling, om det hjelper deg noe :p

bumpmapping er ikke så veldig avansert er det det?

du finner en textur du vil ha, settern på objektet ditt ( som skal nå ha vært uv-mappa :p ) også tar du samma textur du hadde, gjør den svarthvit og velger hvor store toner du skal ha ( er vel sånn jo hvitere plassene er, jo mindre bumpmapping blir det på de, om jeg ikke husker helt feil )

når du setter de forskjellige tinga til objektet ditt så husk å navngi tinga rett, og ha de i rett mappe osv.

sitter ikke med maya nå, så kan hende jeg har glemt no :p

Edit: jeg gikk med over 20 kg på ryggen hver dag til og fra skolen på vgs ( 6 km hver vei ca ) ikkeno stress :wee:

Endret av Shikaru
Skrevet (endret)

Kjærringa til pappa irriter meg grenseløst.

Jeg og Sander tok t-banen til økeren hvor vi skulle møtes.

Dette var avtalt en uke på forhand.

Ho skulle til larvik så da kunne ho svippe innom sandefjord med sander.

Jeg møter ho på økeren som avtalt. Fikk beskjed om at jeg måtte være med til sandefjord å av levere Sander å ta toget hjem derfra. Fordi ho ville ikke ha noe med Sanders mor å gjøre.

Har bare en ting å si... I JØSSE NAVN

Endret av Kim S
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...