Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Bortsett fra å legge på noen spyfarger + å gjøre det mer rotete så er det jo ganske likt som før da... først ødelegges prisguiden så forumet...

edit:

Det er jo nesten ikke noe kontrast i mellom fargene jo, alt ar bare en lys graut egentlig...

Endret av SVD
Skrevet

b-real: Ok. Da får du heller ha det til gode. :)

Holder på å lage nachos her i gården. I kveld blir det fest og "noen" øl. \o/ Deilig. Gjenstår å se om dagen derpå blir like herlig...

Skrevet

Holder på å lage nachos her i gården. I kveld blir det fest og "noen" øl. \o/ Deilig. Gjenstår å se om dagen derpå blir like herlig...

Skulle det her og, eigentleg :(

Gjest Slettet+5132
Skrevet

Jeg skulle jo til å skryte av det! :mad:

Gjest Slettet-77do0b
Skrevet

Kanskje jeg også skulle gå til innkjøp av noen endorfiner nå. Hadde det ikke vært for at jeg nærmest vegrer meg mot å gå på butikken så.

Får foreløpig høre gjennom nyeste albumet av Finntroll; Nifelvind, fram til jeg muligens manner meg opp til å gå på butikken.

Gjest Slettet+5132
Skrevet

*kaste kjeks til Egil*

Gjest Slettet-77do0b
Skrevet

Hah! Det funka faktisk også, for nå så jeg akkurat at det lå et fat med kjeks på stuebordet. Takk Anfall :wee:

Gjest Slettet+5132
Skrevet

Hah! I put on my robe and wizard hat.

Skrevet

Sikkert mange andre en meg som har klagd tidligere, men hva FAEN er det som skjer? :(

Mye som skjer. I Canada arrangeres det OL. I Afganistan planlegger noen et selvmordsangrep. På NRK er det snart nyheter. Jeg skal til å kle på meg og dra dama med meg på butikken.
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...