Herr Brun Skrevet 18. februar 2010 Skrevet 18. februar 2010 Jeg trenger noen styrkeøvelser som ikke er sit-ups, hang-ups eller push-ups til gymmen etterpå Med vekter eller uten? Uten: Burpees, knebøy, omvendt roing ("jentehangups", du ligger nesten horisontalt og trekker deg opp til en bom/stang). Med: Knebøy, benkpress, markløft, militærpress, you name it. Hva skal du trene? Pullups? Som vel i bunn og grunn er det samme som hangups? Bare med håndflatene vendt motsatt vei.
L4r5 Skrevet 18. februar 2010 Skrevet 18. februar 2010 Jeg trenger noen styrkeøvelser som ikke er sit-ups, hang-ups eller push-ups til gymmen etterpåHelseball-løfting og -kasting.
Deadringer Skrevet 18. februar 2010 Skrevet 18. februar 2010 Burpees er fin. Knebøy uten vekter er bare tull dessverre. Får igang blodsirkulasjonen riktignok, men det er stort sett det. En skal være i bra dårlig form for å få noe ut av å krumme lårene.
Liberalistiske Samebror Skrevet 18. februar 2010 Skrevet 18. februar 2010 Jeg trenger noen styrkeøvelser som ikke er sit-ups, hang-ups eller push-ups til gymmen etterpå Med vekter eller uten? Uten: Burpees, knebøy, omvendt roing ("jentehangups", du ligger nesten horisontalt og trekker deg opp til en bom/stang). Med: Knebøy, benkpress, markløft, militærpress, you name it. Hva skal du trene? Pullups? Som vel i bunn og grunn er det samme som hangups? Bare med håndflatene vendt motsatt vei. burpees? Skal trene styrke uten vekter, siden vi ikke har så moderne og bra utstyr
Eplefe Skrevet 18. februar 2010 Skrevet 18. februar 2010 (endret) Nå lå det under "med", da, Eivind. vondt i googlen i dag, Samebror? http://en.wikipedia.org/wiki/Burpee_%28exercise%29 Endret 18. februar 2010 av Eplefe
Deadringer Skrevet 18. februar 2010 Skrevet 18. februar 2010 burpees Basicly å hoppe, legge seg ned, presse seg opp, rinse and repeat. Fin om den kombineres med kondisjonstrening, men ville ikke slengt den under styrke. Nå lå det under "med", da, Eivind. Under "uten" også.
Herr Brun Skrevet 18. februar 2010 Skrevet 18. februar 2010 Burpees er fin. Knebøy uten vekter er bare tull dessverre. Får igang blodsirkulasjonen riktignok, men det er stort sett det. En skal være i bra dårlig form for å få noe ut av å krumme lårene. Knebøy med makker!
L4r5 Skrevet 18. februar 2010 Skrevet 18. februar 2010 Knebøy med makker! Som i mens man bærer makker?Grøss, der vet jeg en øvelse jeg hadde boikotta hvertfall. Men så har jeg problemer med knærne da, så jeg teller ikke sånn egentlig.
Eplefe Skrevet 18. februar 2010 Skrevet 18. februar 2010 Makker som i partner, kanskje. Jeg fyller ut dagpengesøknaden til min storebror. Ja, dere leste riktig. JEG fyller ut hans dagpengesøknad.
Llandari Skrevet 18. februar 2010 Skrevet 18. februar 2010 må trykke på alt + shift på skolepcen hele tia, fordi den er ofte med dansk tastatur.tastaturet er egentlig ganske likt, bortsett fra at ÆØ og visse andre taster er bytta på. det leder til lettere forvirring Hva med å avinstallere andre tastaturoppsett enn norsk?
Eplefe Skrevet 18. februar 2010 Skrevet 18. februar 2010 Be han gjøre det selv. \o/Hell no, dette er fullstendig frivillig. Hvis jeg gjør det blir den postet og levert i dag/morgen, hvis han gjør det blir det neppe før neste fredag den er ferdig.
Shikaru Skrevet 18. februar 2010 Skrevet 18. februar 2010 må trykke på alt + shift på skolepcen hele tia, fordi den er ofte med dansk tastatur.tastaturet er egentlig ganske likt, bortsett fra at ÆØ og visse andre taster er bytta på. det leder til lettere forvirring Hva med å avinstallere andre tastaturoppsett enn norsk? hehe ja kanskje det men nå er det ikke alltid man bruker samma pc.
TheKims Skrevet 18. februar 2010 Skrevet 18. februar 2010 Irriterende det handlingsenteret i Win 7. Det er et problem med internett Explorer.. Akkurat som jeg ikke visste det. Skal manne meg opp til å ta ferdig koppvasken og få støvsugd kåken her. Hvor er kvinnfolka når man trenger dem??
Deadringer Skrevet 18. februar 2010 Skrevet 18. februar 2010 Skal manne meg opp til å ta ferdig koppvasken og få støvsugd kåken her.Hvor er kvinnfolka når man trenger dem?? Godt sagt. Damer som gjør husarbeid er ikke bare praktisk, det er hot også.
TheKims Skrevet 18. februar 2010 Skrevet 18. februar 2010 Kvinnfolka er på skolen og tar utdanning Noen må da være ferdig utdannet til nå. De kan jo ikke utdanne seg resten av livet.
Anbefalte innlegg