Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg så ei sånn kjempedame på kafe engang med mamma. Det sitter brent inn i hjernebarken enda. Hun satt og hostet og kjederøkte, og hver gang hun hosta rista hun så mye at puppene kom frem UNDER genseren ved midjen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Kroppen forfaller, men sjelen består. Bare så det er sagt. Store pupper hjelper lite når du passerer 70. :p
are you into the same thing as:
Sorry, men skjønte ikke den sublime spøken din der.
Skrevet
Nå er jo ikke Nyhus så høyt oppe på "kulhetsskalaen" da, så han har ingenting han skulle ha sagt. :p

Ikke klandr meg for at du ikke er i stand til å oppfatte awesomenessen min. :dremel:

Han syns vel heller metal-chicks er noe av det kuleste som finnes.

Langt ifra. Duke Nukem er det kuleste som finnes.

Skrevet
Venta på den der :p Det er snakk om datamusa mi, ikke musa som ligger på rommet mitt og sover. Har forøvrig kikket litt på undersiden, og jeg kan se at det er en Logitech MX3<resten er umulig å lese, grunnet slitasje>.
3-serien er ganske grei for folk som synes 5-serien er for stor.

Selges den fortsatt forresten? Kan ikke huske å ha sett den på et par år. Den var ikke den store hiten, men likevel en helt grei mus.

Jeg har identifisert den nå, det er en MX310. Jeg vet ikke om den fremdeles selges, men denne ser ut til å kunne vare for evig. Den har stått trofast ved min høyre side i 5 år :)

Skrevet
jeg må si klassen begynte og lure når jeg dro frem seks 4pakninger med freia påskeegg istad :p

La meg gjette, 40 % spurte om de kunne få et egg?

40'? more laik 90 :p

alle fikk da, utenom wheelman :ph34r:

Skrevet (endret)

Hadde noen spurt meg hadde jeg gått inn for å spise alle alene, selv om det kanskje betyr et ubehagelig dobesøk litt etter.

:mrgreen:

Endret av multisync
Skrevet
Kroppen forfaller, men sjelen består. Bare så det er sagt. Store pupper hjelper lite når du passerer 70. :p
are you into the same thing as:
Sorry, men skjønte ikke den sublime spøken din der.

han karen hadde en fetisj for løs hud. Så alle 50+ damer, som har f.eks hengehake eller løs hud under armen eller noe i den duren, så likte han å ta på det :p

ref: kroppen forfaler og alder av 70.

Skrevet (endret)

FIKK ASKUTT BEHOV FOR ETT NYTT TASASTASTUR, FOR DETTE ER DET ASNNELIG NOE I VEIEN MED.

det lever litt asitt eget liv aser det ut til zzzz9z

Endret av Neppe
Skrevet
alle fikk da, utenom wheelman :ph34r:
Jeg tror jeg er den eneste i den store vide verden som ikke liker / nyter freias lilla påskeegg..
Tror jeg må sende en klage på deg til forumstyret. Ikke like påskeegg?! HVa er det her!?
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...