Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet
Jeg digger tegneserien Valhall, nettopp lest det nyeste albumet. Fantastisk!

Gir meg lyst til å dra tilbake til Orkanger for å oppdrive de andre jeg har liggende der, selv om det er lettere sagt enn gjort. :p

Faktisk en veldig bra tegneserie!

Yeah. Dette viste seg å være det siste albumet i serien også. Så det ble med 15 album. Lurer på om jeg finner igjen de andre 14 ... :hmm:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Zå zupert. Jeg ligger fremdeles for døden med atomkreft og tuberkolose på leveren, så jeg slapp heldigvis skole i dag.

Uff da. Du får ha god bedring. Har du noen til å ta vare på deg i dag da?

Selvfølgelig ikke. :hrm:

"Ja, hvis du skal være hjemme i dag, forventer jeg at du rydder i huset altså" sa min elskelige mor før hun stakk på jobb. Hulk.

Skrevet (endret)
TV'en var okkupert da jeg skulle ned å se det igår kveld, så tok heller kvelden.

Du kunne jo bare satt på NRK Nett-TV frem til TVen ble ledig.

Endret av Zlatzman
Skrevet
"Ja, hvis du skal være hjemme i dag, forventer jeg at du rydder i huset altså" sa min elskelige mor før hun stakk på jobb. Hulk.

Høres ut som en hyggelig mor!

Skrevet

Ååååw. :( Vel, du har min sympati, i hvert fall.

Skrevet
Kom til Steinkjer og hjelp meg med å sjenke Sjur.

Veit det er litt lenge siden quote, men.

Ja det jeg hadde tenkt til så skal vi ta tattoo osv.

Hvordan tattovering skal du ha?

Skrevet

Den jeg skal ta med Mikkel skal være en pinup tror jeg ikke helt bestemt enda. Vurderer å begynne på Jack Skellington prosjektet mitt også, men.

Skrevet

Den jeg skal ta med Mikkel skal være en pinup tror jeg ikke helt bestemt enda. Vurderer å begynne på Jack Skellington prosjektet mitt også, men.

Stemmer det, den Jack Skellington tattoen virka fet.

Skrevet

Min også.

Skrevet
Var da svært til snurten mor. Tror jeg er heldig og uheldig som har sykepleier som mor. Hun vet når jeg var syk og når jeg spilte...
Skrevet
Vel pinøpp er planen da... selv om jeg egentlig er litt skeptisk :hmm:

Da bør du gjøre noe ut av den isåfall, f.eks en Pinup som spiser en Pinup-is.

ÅHAHAHAHAHHA its fønni because the pinup.. nevermind :ermm:

Skrevet

Høres ut som en hyggelig mor!

:hrm: :hrm: :hrm:

Tuuusen takk. <3

]Var da svært til snurten mor. Tror jeg er heldig og uheldig som har sykepleier som mor. Hun vet når jeg var syk og når jeg spilte...

Mamma er lærer. Man skal helst ligge for døden før man skipper skole.

Skrevet
Var da svært til snurten mor. Tror jeg er heldig og uheldig som har sykepleier som mor. Hun vet når jeg var syk og når jeg spilte...

Kjenner til den. Foreldra mine er leger. Umulig å slippe skole så fremt man ikke ligger med 40 i feber og spyr som en gris.

Skrevet
Helvete så vanskelig det skal være å komme gjennom på telefonen i dag da.
Hvor har du ringt?
Prøver å komme gjennom hos pinpoint.
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...