Datasmurf Skrevet 8. februar 2010 Skrevet 8. februar 2010 Jeg digger tegneserien Valhall, nettopp lest det nyeste albumet. Fantastisk!Gir meg lyst til å dra tilbake til Orkanger for å oppdrive de andre jeg har liggende der, selv om det er lettere sagt enn gjort. Faktisk en veldig bra tegneserie! Yeah. Dette viste seg å være det siste albumet i serien også. Så det ble med 15 album. Lurer på om jeg finner igjen de andre 14 ...
kanin333 Skrevet 8. februar 2010 Skrevet 8. februar 2010 Helvete så vanskelig det skal være å komme gjennom på telefonen i dag da. Hvor har du ringt?
Lemon Skrevet 8. februar 2010 Skrevet 8. februar 2010 Zå zupert. Jeg ligger fremdeles for døden med atomkreft og tuberkolose på leveren, så jeg slapp heldigvis skole i dag. Uff da. Du får ha god bedring. Har du noen til å ta vare på deg i dag da? Selvfølgelig ikke. "Ja, hvis du skal være hjemme i dag, forventer jeg at du rydder i huset altså" sa min elskelige mor før hun stakk på jobb. Hulk.
Zlatzman Skrevet 8. februar 2010 Skrevet 8. februar 2010 (endret) TV'en var okkupert da jeg skulle ned å se det igår kveld, så tok heller kvelden. Du kunne jo bare satt på NRK Nett-TV frem til TVen ble ledig. Endret 8. februar 2010 av Zlatzman
Sameboe Skrevet 8. februar 2010 Skrevet 8. februar 2010 "Ja, hvis du skal være hjemme i dag, forventer jeg at du rydder i huset altså" sa min elskelige mor før hun stakk på jobb. Hulk. Høres ut som en hyggelig mor!
Niqābninja Skrevet 8. februar 2010 Skrevet 8. februar 2010 Selvfølgelig ikke. "Ja, hvis du skal være hjemme i dag, forventer jeg at du rydder i huset altså" sa min elskelige mor før hun stakk på jobb. Hulk. Ååååw. Vel, du har min sympati, i hvert fall.
Aleks Skrevet 8. februar 2010 Skrevet 8. februar 2010 Kom til Steinkjer og hjelp meg med å sjenke Sjur. Veit det er litt lenge siden quote, men. Ja det jeg hadde tenkt til så skal vi ta tattoo osv. Hvordan tattovering skal du ha?
Petter Skrevet 8. februar 2010 Skrevet 8. februar 2010 Kom til Steinkjer og hjelp meg med å sjenke Sjur. Veit det er litt lenge siden quote, men. Ja det jeg hadde tenkt til så skal vi ta tattoo osv. Hvordan tattovering skal du ha? Den jeg skal ta med Mikkel skal være en pinup tror jeg ikke helt bestemt enda. Vurderer å begynne på Jack Skellington prosjektet mitt også, men.
Sameboe Skrevet 8. februar 2010 Skrevet 8. februar 2010 Vi skal ha pinøpp! Er ikke det litt mainstream og harry? Bare spørr!
Aleks Skrevet 8. februar 2010 Skrevet 8. februar 2010 Kom til Steinkjer og hjelp meg med å sjenke Sjur. Veit det er litt lenge siden quote, men. Ja det jeg hadde tenkt til så skal vi ta tattoo osv. Hvordan tattovering skal du ha? Den jeg skal ta med Mikkel skal være en pinup tror jeg ikke helt bestemt enda. Vurderer å begynne på Jack Skellington prosjektet mitt også, men. Stemmer det, den Jack Skellington tattoen virka fet.
Herr Brun Skrevet 8. februar 2010 Skrevet 8. februar 2010 Selvfølgelig ikke. "Ja, hvis du skal være hjemme i dag, forventer jeg at du rydder i huset altså" sa min elskelige mor før hun stakk på jobb. Hulk. Ååååw. Vel, du har min sympati, i hvert fall. Min også.
Mikkel™ Skrevet 8. februar 2010 Skrevet 8. februar 2010 Vel pinøpp er planen da... selv om jeg egentlig er litt skeptisk
Slimda Skrevet 8. februar 2010 Skrevet 8. februar 2010 "Ja, hvis du skal være hjemme i dag, forventer jeg at du rydder i huset altså" sa min elskelige mor før hun stakk på jobb. Hulk.Var da svært til snurten mor. Tror jeg er heldig og uheldig som har sykepleier som mor. Hun vet når jeg var syk og når jeg spilte...
Sameboe Skrevet 8. februar 2010 Skrevet 8. februar 2010 Vel pinøpp er planen da... selv om jeg egentlig er litt skeptisk Da bør du gjøre noe ut av den isåfall, f.eks en Pinup som spiser en Pinup-is.
Mikkel™ Skrevet 8. februar 2010 Skrevet 8. februar 2010 Vel pinøpp er planen da... selv om jeg egentlig er litt skeptisk Da bør du gjøre noe ut av den isåfall, f.eks en Pinup som spiser en Pinup-is. ÅHAHAHAHAHHA its fønni because the pinup.. nevermind
Lemon Skrevet 8. februar 2010 Skrevet 8. februar 2010 "Ja, hvis du skal være hjemme i dag, forventer jeg at du rydder i huset altså" sa min elskelige mor før hun stakk på jobb. Hulk. Høres ut som en hyggelig mor! :hrm: Ååååw. Vel, du har min sympati, i hvert fall. Tuuusen takk. <3 ]Var da svært til snurten mor. Tror jeg er heldig og uheldig som har sykepleier som mor. Hun vet når jeg var syk og når jeg spilte... Mamma er lærer. Man skal helst ligge for døden før man skipper skole.
Datasmurf Skrevet 8. februar 2010 Skrevet 8. februar 2010 "Ja, hvis du skal være hjemme i dag, forventer jeg at du rydder i huset altså" sa min elskelige mor før hun stakk på jobb. Hulk.Var da svært til snurten mor. Tror jeg er heldig og uheldig som har sykepleier som mor. Hun vet når jeg var syk og når jeg spilte... Kjenner til den. Foreldra mine er leger. Umulig å slippe skole så fremt man ikke ligger med 40 i feber og spyr som en gris.
L4r5 Skrevet 8. februar 2010 Skrevet 8. februar 2010 Helvete så vanskelig det skal være å komme gjennom på telefonen i dag da.Hvor har du ringt?Prøver å komme gjennom hos pinpoint.
Skogsraa Skrevet 8. februar 2010 Skrevet 8. februar 2010 God morgen alle sammen. Det blir nok rart å begynne på skolen i morgen etter en uke hjemme. Jeg har helelr ikke fått lagt om døgnrytmen min.
Anbefalte innlegg