Niqābninja Skrevet 8. februar 2010 Skrevet 8. februar 2010 Er ikke det veldig..fysisk krevende, da? Kaaaanskje? GL HF, Ida Takk.
Sidious Skrevet 8. februar 2010 Skrevet 8. februar 2010 Sitter på universitetsbiblioteket, jeg. Om en halvtimes tid skal jeg treffe gruppa mi, og da skal vi sette oss ned å planlegge et psykologisk studie.
Mikkel™ Skrevet 8. februar 2010 Skrevet 8. februar 2010 Herregud... Den bærbaren her er så treg på Adobe at jeg kunne skutt megselv med nakkeskudd...
Slurpee Skrevet 8. februar 2010 Skrevet 8. februar 2010 Herregud... Den bærbaren her er så treg på Adobe at jeg kunne skutt megselv med nakkeskudd... Du har hvertfall ikke en laptop som kjører 100% av CPUen og 80% av minne når anti-viruset går amokk! =| Faen for en jobb-laptop jeg har fått.
Sameboe Skrevet 8. februar 2010 Skrevet 8. februar 2010 Føles ut som jeg er skutt der jeg brant meg igår med rista... Det svir ikke, men det er ubehagelig!
MrLeftfield Skrevet 8. februar 2010 Skrevet 8. februar 2010 Herregud... Den bærbaren her er så treg på Adobe at jeg kunne skutt megselv med nakkeskudd... Du har hvertfall ikke en laptop som kjører 100% av CPUen og 80% av minne når anti-viruset går amokk! =| Faen for en jobb-laptop jeg har fått. 8530w FTW!
Slimda Skrevet 8. februar 2010 Skrevet 8. februar 2010 Det er en flott slepbar, det må jeg si. Har bestilt en 10-15 stk av den selv til ansatte i bedriften her.
Mephistopheles Skrevet 8. februar 2010 Skrevet 8. februar 2010 Føles ut som jeg er skutt der jeg brant meg igår med rista... Det svir ikke, men det er ubehagelig! Berre det at du brant deg med ei rist på magen er relativt fantastisk. Hadde mest gløymt det, så flott at du oppdaterer.
Slurpee Skrevet 8. februar 2010 Skrevet 8. februar 2010 Gå på dell.no og fyll ut alle specs på det dårligste til modellen Vostro 1520, det er den maskinen jeg har
Niqābninja Skrevet 8. februar 2010 Skrevet 8. februar 2010 Berre det at du brant deg med ei rist på magen er relativt fantastisk. Hadde mest gløymt det, så flott at du oppdaterer. Det har jeg klart noen ganger òg.
MrLeftfield Skrevet 8. februar 2010 Skrevet 8. februar 2010 Det er en flott slepbar, det må jeg si. Har bestilt en 10-15 stk av den selv til ansatte i bedriften her. jaja, men ork å sitte med en typ-eee som arbeidsmaskin og da
Lemon Skrevet 8. februar 2010 Skrevet 8. februar 2010 Berre det at du brant deg med ei rist på magen er relativt fantastisk. Hadde mest gløymt det, så flott at du oppdaterer. Det har jeg klart noen ganger òg. Hvordan i all verden gjør man sånt?
Slimda Skrevet 8. februar 2010 Skrevet 8. februar 2010 Det er en flott slepbar, det må jeg si. Har bestilt en 10-15 stk av den selv til ansatte i bedriften her. jaja, men ork å sitte med en typ-eee som arbeidsmaskin og da Heldigvis har HP og andre produsenter litt flere produkter enn "slepbar" og "lommerusk"-PCer.
Niqābninja Skrevet 8. februar 2010 Skrevet 8. februar 2010 Det er sommer, varmt og man går i bikini mens man lager pizza. Easy peasy!
Slimda Skrevet 8. februar 2010 Skrevet 8. februar 2010 Høres ut som for meg at magen stikker litt for langt frem under matlagingen...
L4r5 Skrevet 8. februar 2010 Skrevet 8. februar 2010 Helvete så vanskelig det skal være å komme gjennom på telefonen i dag da.
Lemon Skrevet 8. februar 2010 Skrevet 8. februar 2010 Høres ut som for meg at magen stikker litt for langt frem under matlagingen... Tulling. Da skjønner jeg det, bazukh. Har alle en superstrålende dag daaa?
Slimda Skrevet 8. februar 2010 Skrevet 8. februar 2010 Høres ut som for meg at magen stikker litt for langt frem under matlagingen...Tulling. Jeg har da aldri benektet dette?
Anbefalte innlegg