Herr Brun Skrevet 6. februar 2010 Skrevet 6. februar 2010 Og som vanlig er 4chan en klone av noe japansk. Og så?
Inaktivbruker_101125 Skrevet 6. februar 2010 Skrevet 6. februar 2010 (endret) For en grusom intro på NRK1 akkurat nå. Skammer meg over at jeg sitter i stua akkurat nå. Endret 6. februar 2010 av The Prophet
Bytex Skrevet 6. februar 2010 Skrevet 6. februar 2010 (endret) Synd ikke Skogsraa er her, så kunne han se Alexander Rybak på åpninga av MGP nå. Eller..kanskje grunnen til at han IKKE er her er fordi han sitter i salen og roper og skriker. Endret 6. februar 2010 av Bytex
Eplefe Skrevet 6. februar 2010 Skrevet 6. februar 2010 Bytex: Slutt å være så gretten rundt hele 4chan-greiene. So what om det er inspirert av noe japansk? Det er inspirert av fight club og (jfr. rules of internet). The first rule of Fight Club is, you do not talk about Fight Club. The second rule of Fight Club is, you DO NOT talk about Fight Club. NSFW Fight Club-titties: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
CypheroN Skrevet 6. februar 2010 Skrevet 6. februar 2010 ...Og Fight Club er inspirert av Persona, en svensk film fra 1966 av Ingmar Bergman. Han ble født i.... - neeeeida.
Sidious Skrevet 6. februar 2010 Skrevet 6. februar 2010 Siste sesong av "Lost" virker ganske spennende. Det hadde jeg ikke trodd, men det gjenstår å se om de klarer å holde det på samme nivå gjennom hele sesongen. Siste sesongen? Snakker du om Sesong 5 eller ep 1&2 i sesong 6? De første episodene av sesong seks, ja.
Inaktivbruker_101125 Skrevet 6. februar 2010 Skrevet 6. februar 2010 Så konklusjonen er at Ingmar Bergman har noe med Rules of the Internet å gjøre...
Skogsraa Skrevet 6. februar 2010 Skrevet 6. februar 2010 (endret) Synd ikke Skogsraa er her, så kunne han se Alexander Rybak på åpninga av MGP nå. Eller..kanskje grunnen til at han IKKE er her er fordi han sitter i salen og roper og skriker. Jeg er her, ja. Satt og spiste middag mens TV'en stod på lav styrke i bakgrunnen. Plutselig hører jeg noen barnehage-unger(?) som synger Fairytale. Var nesten så jeg satte maten i halsen. Edit: Hyggelig at du savnet meg.... Endret 6. februar 2010 av Skogsraa
TheKims Skrevet 6. februar 2010 Skrevet 6. februar 2010 God aften godt folk. Sitter å slapper av med en øl å blir tvingt til å se MGP Blir harry tur til sverige i morgen å kjøpe tobakk å kjøtt.
Inaktivbruker_101125 Skrevet 6. februar 2010 Skrevet 6. februar 2010 Keep of Kalessin er det beste som har hendt i MGPs historie. Det skulle vel ikke være så vanskelig. ^^
haswonit Skrevet 6. februar 2010 Skrevet 6. februar 2010 eneste vennen min er i thailand så jeg får ødelegge livet mitt på dkno! dere har å underholde meg!
Bytex Skrevet 6. februar 2010 Skrevet 6. februar 2010 no idea hva dkno er og hvorfor du skal ødelegge livet ditt der.
Bytex Skrevet 6. februar 2010 Skrevet 6. februar 2010 Så du mener det å "henge med taperne på diskusjon.no" vil ødelegge livet ditt ikveld? Takk for den.
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 6. februar 2010 Skrevet 6. februar 2010 no idea hva dkno er og hvorfor du skal ødelegge livet ditt der. Gamlingane.. kan ikke det moderne språk
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 6. februar 2010 Skrevet 6. februar 2010 Nå ble det stille her gitt... Akuratt som en bome gikk av.
haswonit Skrevet 6. februar 2010 Skrevet 6. februar 2010 Så du mener det å "henge med taperne på diskusjon.no" vil ødelegge livet ditt ikveld? Takk for den. absolutt ikke bytex! Planen var å ødelegge livet på byen, men som sagt, så glemte jeg at den eneste vennen min var i thailand.
Anbefalte innlegg