Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Synd ikke Skogsraa er her, så kunne han se Alexander Rybak på åpninga av MGP nå.

Eller..kanskje grunnen til at han IKKE er her er fordi han sitter i salen og roper og skriker.

Endret av Bytex
Skrevet

Bytex: Slutt å være så gretten rundt hele 4chan-greiene. So what om det er inspirert av noe japansk? Det er inspirert av fight club og (jfr. rules of internet).

The first rule of Fight Club is, you do not talk about Fight Club.

The second rule of Fight Club is, you DO NOT talk about Fight Club.

NSFW Fight Club-titties:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
51052756091c49cbdad9d474a5f89cea317672f.jpg

51052768d57579f6615d70eb4eb8c0f9410e163.jpg

5105277c8d49a9af901e692812cf6b2bb07ea4c.jpg

5105278e6bc8706900fbd87b87be3107b04a711.jpg

Skrevet
Siste sesong av "Lost" virker ganske spennende. Det hadde jeg ikke trodd, men det gjenstår å se om de klarer å holde det på samme nivå gjennom hele sesongen.

Siste sesongen? Snakker du om Sesong 5 eller ep 1&2 i sesong 6?

De første episodene av sesong seks, ja.

Skrevet (endret)
Synd ikke Skogsraa er her, så kunne han se Alexander Rybak på åpninga av MGP nå.

Eller..kanskje grunnen til at han IKKE er her er fordi han sitter i salen og roper og skriker.

Jeg er her, ja. Satt og spiste middag mens TV'en stod på lav styrke i bakgrunnen. Plutselig hører jeg noen barnehage-unger(?) som synger Fairytale. Var nesten så jeg satte maten i halsen.

Edit: Hyggelig at du savnet meg....

Endret av Skogsraa
Skrevet
Så du mener det å "henge med taperne på diskusjon.no" vil ødelegge livet ditt ikveld? Takk for den.

absolutt ikke bytex! Planen var å ødelegge livet på byen, men som sagt, så glemte jeg at den eneste vennen min var i thailand.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...